folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder "El Kaide Artık Kitle İmha Silahı Kullanacak"



"El Kaide Artık Kitle İmha Silahı Kullanacak"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bknz zeitgeist. part 1 e bakmayınız aklınız bulanabilir :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chingis bunu yazdı:
    -----------------------------

    El Kaide ve kitle imha silahı ?

    Ben mi tam anlayamadım , yoksa haber mi yanlış ? El Kaide nasıl nükleer füze vs. kullanacak ki :) 


    -----------------------------

    Kitle imha silahını illa füze atmak gibi bir zorunluluk yok.Füze sadece silahı gondermek için önemli olan füzedeki başlıktır.Sen o başlıgı türlü katakülleyle bi ülkeye sokup, şehir merkezine yakın bi yere yerleştirip patlatırsan nükleer füze atmıs gibi olursun ;) Bknz : Metal Fırtına kitabında türk ajanının abd de nükleer bomba patlaması:) 

    Edit: O başlıgı abd ye nasıl sokacaklar ve hatta soksalar bile nasıl patlatcaklar CIA si var bilmemnesi var diyenler, 11 eylulu hatırlasınlar. ikiz kuleler dünya ticaretinin merkeziydi vurulması mumkun deildir ve bazı projelere alet edilmeyek kadar önemlidir. Diğeri pentagon abd nin savunma bakanlıgıdır.Orası vurulcağına bush tvde çıplak gezsin daha az zarar gorurdu abd,çünkü dünyanın en güçlü ülkesinin savunma bakanlıgına uçak çarptırdılar hey yawrum heyyyy Yürü be Al-Qaide kim tutar seni:) 


    -----------------------------

    ikiz kuleleri amerika kendi vurdu ve patlayiciyla imha ettiki sirf orta doguya girmek kendini teror zede gostermek icin

    bakiniz ikiz kulelerde hic yahudi yoktu o gun heppsi telefonla aranarak o gun gitmemesi icin uyarildi

    bikere pentogana ucak carp ti denildi ama ucak carpmasini kanitlicak bir kanitta yok tu ortada ve o gune ayit cevredeki tum kaneralarin aldigi goruntuler toplandi bir tane vidioyu izledim o ana ait ucak degil roket gibi birsey vuruyordu orayi o saldiri anindada o bolumde kimsenin olmamasida sasirtici herkez diger taraftaydi :D

    yani hepsi uydurulmus guzel bir masaldan ibaret :d


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ona bakarsan fbi geçensenede "Elkaidenin 2007 hedefi TÜrkiyeymiş" diye bilditri yayınlamıştı. noldu? bi zük olmadı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    Geenmeboo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aga nükleer silahı bulmak kadar kolay bişi yok bu dönemde.İran ve rusya'nın gerekli teçhizatı teröristlere sağladığı biliniyor.Aynısını Amerika da yapıyor.Ha tabiki de Rusya veya herhangi bi nükleer güç unsuru sahibi ülke bunları kolay yollardan veremeyecektir.Ama üretimini yapabilen bir ülke bunu gizli yollardan terörislere ulaştırabilr.
    -----------------------------

    Hocam yapma yahu , İran'da zaten nükleer silah yok . 

    5 yaşındaki çocuk bile biliyor El-Kaide'nin Amerikan kontrolünde olduğunu , Rusya gidip de Amerikan kontrolündeki örgüte nükleer silah mı verecek :) Hadi verdi diyelim bu bir şekilde duyulursa ne olacak ? Duyulmasını geç , ortalıkta El-Kaide'ye silah verebilecek kaç ülke var acaba ?

    Amerika kendi verse ve bu patlasa facia olur , bunlar hikâye geyik , böyle bir şey olamaz , imkanı yok .

    El-Kaide nükleer bomba bulamaz , bulsa da atamaz .

    Hiç bir ülke de çapulcu sürüsüne bir kitle imha silahı vermez . 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaZenci
    beyaZenci's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2007
    Erkek
    ne iran ne rusya ne amerika kimse bu adama nükleer silah satmak istemez çünkü kimi vuracağı belli değil belki sen belki öbürü ama kaddafi her türlü silahı el altından sata bilir bu adama sonuçta kankalar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Adamlar yıllardır kayda değer bir eylem yapmadılar mümkündür yani.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    İyi Kitle Kullansınlar bakalım, Dertleri ne ise o Dertlerini Dötlerine Sokacak birileri Elbet çıkar.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    be_cool bunu yazdı:
    -----------------------------
    ZaYGo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Chingis bunu yazdı:
    -----------------------------

    El Kaide ve kitle imha silahı ?

    Ben mi tam anlayamadım , yoksa haber mi yanlış ? El Kaide nasıl nükleer füze vs. kullanacak ki :) 


    -----------------------------

    Kitle imha silahını illa füze atmak gibi bir zorunluluk yok.Füze sadece silahı gondermek için önemli olan füzedeki başlıktır.Sen o başlıgı türlü katakülleyle bi ülkeye sokup, şehir merkezine yakın bi yere yerleştirip patlatırsan nükleer füze atmıs gibi olursun ;) Bknz : Metal Fırtına kitabında türk ajanının abd de nükleer bomba patlaması:) 

    Edit: O başlıgı abd ye nasıl sokacaklar ve hatta soksalar bile nasıl patlatcaklar CIA si var bilmemnesi var diyenler, 11 eylulu hatırlasınlar. ikiz kuleler dünya ticaretinin merkeziydi vurulması mumkun deildir ve bazı projelere alet edilmeyek kadar önemlidir. Diğeri pentagon abd nin savunma bakanlıgıdır.Orası vurulcağına bush tvde çıplak gezsin daha az zarar gorurdu abd,çünkü dünyanın en güçlü ülkesinin savunma bakanlıgına uçak çarptırdılar hey yawrum heyyyy Yürü be Al-Qaide kim tutar seni:) 


    -----------------------------

    ikiz kuleleri amerika kendi vurdu ve patlayiciyla imha ettiki sirf orta doguya girmek kendini teror zede gostermek icin

    bakiniz ikiz kulelerde hic yahudi yoktu o gun heppsi telefonla aranarak o gun gitmemesi icin uyarildi

    bikere pentogana ucak carp ti denildi ama ucak carpmasini kanitlicak bir kanitta yok tu ortada ve o gune ayit cevredeki tum kaneralarin aldigi goruntuler toplandi bir tane vidioyu izledim o ana ait ucak degil roket gibi birsey vuruyordu orayi o saldiri anindada o bolumde kimsenin olmamasida sasirtici herkez diger taraftaydi :D

    yani hepsi uydurulmus guzel bir masaldan ibaret :d


    -----------------------------
    Pentagon konusunda sana katiliyorum dai... adamlar ucak carpti diye kandiriyolar milleti. cekilen goruntuler uzerinde bir suru aratirma yapildi. carptigini soyledikleri ucagin knat genisligiyle olusan hasar birbirini tutumuyodu. ve ucak jeti diye millete yutturmaya calisilan motor coklu camasir makinesi motoruydu... (Kaynak: Discovery Channel)

    ikiz kulelere gelince, orada da bircok paradox var ama Bin Ladin saldiriyi ustlendigini aciklamisti....


    Shaban Interactive Pro.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    geçenlerdede bazılar bağrıyodu el kaide bitti öldü vs diye konu filan açışmıştı bizim defax dı galiba :P nooldu ifhasl etmekten kurtulmuşlarmı :D
    -----------------------------

    abi devletler batar bu tarz örgütler batmaz :) adamların her yerden geliri var, amerika,israil,uyuşturucu ticareti vs vs.. amerika afganistana girdikten sonra ordaki afyon tarlaları kat kat arttı.. uyuşturucudan paranın allahını kırıyorlar.

    tabi hala yeryüzünde el kaideyi müslüman sanıp yürü aslanım hadi cihada diye gaza gelen insanlar da mevcut (: 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    geçenlerdede bazılar bağrıyodu el kaide bitti öldü vs diye konu filan açışmıştı bizim defax dı galiba :P nooldu ifhasl etmekten kurtulmuşlarmı :D
    -----------------------------

    abi devletler batar bu tarz örgütler batmaz :) adamların her yerden geliri var, amerika,israil,uyuşturucu ticareti vs vs.. amerika afganistana girdikten sonra ordaki afyon tarlaları kat kat arttı.. uyuşturucudan paranın allahını kırıyorlar.

    tabi hala yeryüzünde el kaideyi müslüman sanıp yürü aslanım hadi cihada diye gaza gelen insanlar da mevcut (: 


    -----------------------------

    Al-Qaeda afkanistanda abd ye karşı savaşmaktadır.Aynı zamanda Iraktada ve filistindede israile karşı savaşmaktadır (üç nokta) America ve israilden para geldiği gibi şeylerde tamamen yalandır hatta uyusturucu bile.Bu Al-Qaeda ye dünya çapındaki savaşında destek bulunmasını önlemek ve müslüman kesimden sempati kazanmasını engellemek için çıkartılan CIA tabanlı haberlerdir. Sadece Irakta bile kaç tane Al-Qaeda linin deniz piyadeleriyle çatışırken öldüğü belli değil.Filistindede öyle. (Ben Al-Qaeda militanı deilim ha xD )

    Edit : Al-Qaeda yaptıkları ;) Dünya çapında cihat... http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/TerroristAttacksAlQaeda.png 


    Long Live Turkey..
Toplam Hit: 5545 Toplam Mesaj: 43