folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Electronic Devices Circuit Theory İstek



Electronic Devices Circuit Theory İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    Googla a Electronic Devices Circuit Theory intext:rapidshare.com/files

    yazıp çıkanlara bir bakın, belki bulursunuz 


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    la bana da lazım o kitap, herif hep ordan anlatıyo :|

    edit:

    shaums un kini buldum

    http://rapidshare.com/files/31858322/F0DB0740-964E-4A4D-B93F-B3F8429169E1.rar

    pass:


    books_for_all

     

    http://www.freebookspot.org/ da güzel siteymiş tavsiye ;)


    -----------------------------

    harbi iyimiş bu meb yayınları bi ara bu kitabı basmış banda lazım dediğini hepsi yanlış devre çzimleri formüller dahil hata kaynıyor onda bide bişi sorcam elinde transistör fet mosfet ac dc öngerilimleri analizleri ile ilgili döküman varmı?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Googla a Electronic Devices Circuit Theory intext:rapidshare.com/files

    yazıp çıkanlara bir bakın, belki bulursunuz 


    -----------------------------

    en başında konu açmadan baktım olede hep kırılmış linkler ya

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek
    @nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    @nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
    -----------------------------

    asıl ilk istediğin taşaklı kitap, shaums versiyonu kolpa kitap diye biliyorum ben ama :D  hele bi bakalım indirelim daha indirmedim kitabı :D sadece paylaşmakla kaldım kitabı :D:D


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    @nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
    -----------------------------

    asıl ilk istediğin taşaklı kitap, shaums versiyonu kolpa kitap diye biliyorum ben ama :D  hele bi bakalım indirelim daha indirmedim kitabı :D sadece paylaşmakla kaldım kitabı :D:D


    -----------------------------

    oylede 7 yada 8 inciden sonrası oyle öncesi berbat aman diim 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.

    Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.

    hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.


    All I need is a possibility.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.

    Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.

    hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.


    -----------------------------

    hocam meb yayınları türkçemi o kitap?

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.

    Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.

    hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.


    -----------------------------

    hocam meb yayınları türkçemi o kitap?
    -----------------------------
    evet türkçe.meb yayınları oldugundan emin değilim ya.hiç dikkat etmedim dogrusu.

    başlıklar mavi filan.belki görmüşsündür.


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    mockingboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.

    Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.

    hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.


    -----------------------------

    hocam meb yayınları türkçemi o kitap?
    -----------------------------
    evet türkçe.meb yayınları oldugundan emin değilim ya.hiç dikkat etmedim dogrusu.

    başlıklar mavi filan.belki görmüşsündür.


    -----------------------------

    o kitabı düzeltmekten anamız ağladı 1 senedir hata düzeltiyoruz hocam ya devreler çizimleri formüller yanlış hep :S

Toplam Hit: 7078 Toplam Mesaj: 26