Electronic Devices Circuit Theory İstek
-
Googla a Electronic Devices Circuit Theory intext:rapidshare.com/files
yazıp çıkanlara bir bakın, belki bulursunuz
-
nickneyime bunu yazdı:
-----------------------------la bana da lazım o kitap, herif hep ordan anlatıyo :|
edit:
shaums un kini buldum
http://rapidshare.com/files/31858322/F0DB0740-964E-4A4D-B93F-B3F8429169E1.rar
pass:
books_for_all http://www.freebookspot.org/ da güzel siteymiş tavsiye ;)
-----------------------------harbi iyimiş bu meb yayınları bi ara bu kitabı basmış banda lazım dediğini hepsi yanlış devre çzimleri formüller dahil hata kaynıyor onda bide bişi sorcam elinde transistör fet mosfet ac dc öngerilimleri analizleri ile ilgili döküman varmı?
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------Googla a Electronic Devices Circuit Theory intext:rapidshare.com/files
yazıp çıkanlara bir bakın, belki bulursunuz
-----------------------------en başında konu açmadan baktım olede hep kırılmış linkler ya
-
@nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
@nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
-----------------------------asıl ilk istediğin taşaklı kitap, shaums versiyonu kolpa kitap diye biliyorum ben ama :D hele bi bakalım indirelim daha indirmedim kitabı :D sadece paylaşmakla kaldım kitabı :D:D
-
nickneyime bunu yazdı:
-----------------------------mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
@nickneyime ve herkese o paylaşımdaki kitap harbi harika bi anlatıma sahip teşekküler ve öneririm
-----------------------------asıl ilk istediğin taşaklı kitap, shaums versiyonu kolpa kitap diye biliyorum ben ama :D hele bi bakalım indirelim daha indirmedim kitabı :D sadece paylaşmakla kaldım kitabı :D:D
-----------------------------oylede 7 yada 8 inciden sonrası oyle öncesi berbat aman diim
-
Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.
Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.
hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.
Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.
hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.
-----------------------------hocam meb yayınları türkçemi o kitap?
-
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.
Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.
hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.
-----------------------------hocam meb yayınları türkçemi o kitap?
-----------------------------
evet türkçe.meb yayınları oldugundan emin değilim ya.hiç dikkat etmedim dogrusu.başlıklar mavi filan.belki görmüşsündür.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
mockingboy bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------Boylestad ve Nashelsky nin kitabı bende var.bundan 5 sene önce istanbul sahaflardan almıştım.
Harika bi kitap.herkese tavsiye ederim.
hala sahaflarda mevcut.geçenlerde arkadaslar almış.e-book olarak bulunacagini pek sanmiyorum.zira eski bi kitap.
-----------------------------hocam meb yayınları türkçemi o kitap?
-----------------------------
evet türkçe.meb yayınları oldugundan emin değilim ya.hiç dikkat etmedim dogrusu.başlıklar mavi filan.belki görmüşsündür.
-----------------------------o kitabı düzeltmekten anamız ağladı 1 senedir hata düzeltiyoruz hocam ya devreler çizimleri formüller yanlış hep :S
