

Elektirikli Battaniye Hakkında Bir Soru
-
şimdi arkadaşlar öğrenciyiz malum havalar soğuk sürekli elektirikli soba yakarak olmuyor..
fatura alıp başını gidiyor.. şimdi benim sorum 8 saat çalışan 80 wattlık bir battaniye ne kadar para yakar tahminen bu işten anlayan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim
-
bişi olmaz hoca yanlız su felan dökme ozaman büyük sorun olur anladın sen :)
-
yok su felan dökülmezde :) evde 4 kişi kullancak 4 tane olunca bi etki olurmu acaba die sordum..
-
8x80=640WattSaat
30günde 19.2kWh
-
http://www.haber7.com/haber/20110104/Elektrikli-battaniyedeki-bilinmeyen-riskler.php
-
kady bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.haber7.com/haber/20110104/Elektrikli-battaniyedeki-bilinmeyen-riskler.php
-----------------------------ne yapalım donakmı :D
-
ayda 6 lira falan gelir :)
-
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
kady bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.haber7.com/haber/20110104/Elektrikli-battaniyedeki-bilinmeyen-riskler.php
-----------------------------ne yapalım donakmı :D
-----------------------------ben öğrenciliğimde kullandım hiç bişi olmaz ama direkt battaniye ile temas etmesin üstüne birşey ser
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
DestinatioN bunu yazdı:
-----------------------------
kady bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.haber7.com/haber/20110104/Elektrikli-battaniyedeki-bilinmeyen-riskler.php
-----------------------------ne yapalım donakmı :D
-----------------------------ben öğrenciliğimde kullandım hiç bişi olmaz ama direkt battaniye ile temas etmesin üstüne birşey ser
-----------------------------iki tane çarşaf var yeter herhalde
-
zararlı , ancak buzgibi yatağa yatmak yerine uyumadan 10 15 dk önce kullanın zaten gece 2 3 battaniye kullanırsanız üşümezsiniz.
uyurken de kapatın. kafanız rahat olsun x))
-
Dostum BEnim Var Elektrikli Battaniye Yatağıma Giriyorum tam uyucakken çekiyorum fişi... Ama Bazen Bilerek Acık Bırakıyorum Güzel Olurmu acaba diye... Allah Sizi İnandırsın Gece 3-4 Defa uyanıyorum su içmek için... Böyle uyanınca sanki susuzluktan ölüyo gibi oluyom :) yani kısaca açık bırak ıslatmadıgın sürece birşey olmaz ama gece sürekli su içmek için kalkarsın.... tavsiyem yatarken fişi çek... sen uyuyana kadar sıcak uyuyorsun uyudukdan sonra buz tutsa ne yazar :))