folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Elektirikten Anlayanlar İçin Bir Soru



Elektirikten Anlayanlar İçin Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candemirhalil
    candemirhalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cwzs.jpg[/img][/url]

     

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cx07.jpg[/img][/url]

     

    Bu cihaz  ( D ) tipi pil ile çalışmaktadır.4 adet  sıralı D tipi 1,5 v pil ile.Ben bunu elektrik ile çalıştırmak istiyorum 2 güne bittiğinden dolayı pilleri.nasıl bir

    adaptör almam lazım kaç watt lık,ve onun bağlantısını kısa yoldan nasıl yapmam lazım. mesela adaptör aldım kablolarını içerisininde piller varken birini başa birini 

    sona koysam ( eksi artı ) ?

    Birde elimde 3 adet D tipi pil ile çalışan cihaz var , onun için kaç watt lık adaptör almam lazım?teşekkürler.

     

     


    Veni, vidi, vici
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candemirhalil
    candemirhalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    resimler çıkmamış ,kusura bakmayın...

     

    http://a1111.hizliresim.com/r/7/cwzs.jpg

    http://a1111.hizliresim.com/r/7/cx07.jpg


    Veni, vidi, vici
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hırdavatçılardan ve ya elektronikçilerden  bir tene ayarlı adaptör al 9 volt pil bağlanan uçlarına birere kablo ekle çıkan iki kabloyu cihaza bağla artı eksi fark etmez o şekilde kullanabilirisn 300-500 MA - 3-12 voltluk bir adaptörle çalışr...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/voltaji-ayarlanabilir-cok-uclu-adaptor-46545708

    şu tarz bi adaptör alıyorsunuz hocam.

    4pille çalışanı bağlayıp 6Volta getiriyorsunuz kullanıyorsunuz.

    3Pille çalışanada 4.5volta getirip kullanıyorsunuz.


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/voltaji-ayarlanabilir-cok-uclu-adaptor-46545708

    şu tarz bi adaptör alıyorsunuz hocam.

    4pille çalışanı bağlayıp 6Volta getiriyorsunuz kullanıyorsunuz.

    3Pille çalışanada 4.5volta getirip kullanıyorsunuz.


    -----------------------------
    sen benden çok yaşa emi :)


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Piller kaç Volt ve kaç amper onların hepsini topla, ona göre adaptör iste.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candemirhalil
    candemirhalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım


    Veni, vidi, vici
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    candemirhalil bunu yazdı:
    -----------------------------

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cwzs.jpg[/img][/url]

     

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cx07.jpg[/img][/url]

     

    Bu cihaz  ( D ) tipi pil ile çalışmaktadır.4 adet  sıralı D tipi 1,5 v pil ile.Ben bunu elektrik ile çalıştırmak istiyorum 2 güne bittiğinden dolayı pilleri.nasıl bir

    adaptör almam lazım kaç watt lık,ve onun bağlantısını kısa yoldan nasıl yapmam lazım. mesela adaptör aldım kablolarını içerisininde piller varken birini başa birini 

    sona koysam ( eksi artı ) ?

    Birde elimde 3 adet D tipi pil ile çalışan cihaz var , onun için kaç watt lık adaptör almam lazım?teşekkürler.

    -----------------------------

    D tipi pil 375mA. 4 tane Seri bağlı demişsin 6 V yapar. 0.375Ax6V=2.25 wattlık adaptör işini görür hocam. Hatta 6V 3W lık falan olursa daha iyi olur. Zorlanmadan kaldırır. Bu işportacılarda satılan ufak çok uçlu adaptörler kaç watt bilmiyorum ama onlarda işini görür sanırım... Eksiyi artıyı pil yuvasındaki uçlara sar gitsin. bişey olmaz.


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    candemirhalil bunu yazdı:
    -----------------------------

    kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım


    -----------------------------

    paint terk oldu ama kusura bakmayın.

    adaptörün çıkışlarınından iç taraf pozitif (+) dışı ise negatif (-) dir.

    buna göre bağlayabilirsiniz.


    http://www.leyladansonra.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    candemirhalil
    candemirhalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    candemirhalil bunu yazdı:
    -----------------------------

    kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım


    -----------------------------

    paint terk oldu ama kusura bakmayın.

    adaptörün çıkışlarınından iç taraf pozitif (+) dışı ise negatif (-) dir.

    buna göre bağlayabilirsiniz.


    -----------------------------

     

    çok teşekkür ederim allah razı olsun...çokçok işime yaradı teşekkürler


    Veni, vidi, vici
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    discoteam_487
    discoteam_487's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    elektirikten anlayanlara bi soruda benden :)apartmanda ki sensörlü lambanın ayarını nasıl yapabiliriz. hemen yanmıyor yandıgı zamanda bi kaç saniye sonra sönüyor a.q.

    Apartmanda sensörlü lambayı yakıcaz diye bize Afrikanın yerel dansını yaptıran teknolojinin Allah belasını versin.


    Bu ALemde Kralda Kuralda Tanımam
Toplam Hit: 7773 Toplam Mesaj: 16