Elektirikten Anlayanlar İçin Bir Soru
-
[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cwzs.jpg[/img][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cx07.jpg[/img][/url]
Bu cihaz ( D ) tipi pil ile çalışmaktadır.4 adet sıralı D tipi 1,5 v pil ile.Ben bunu elektrik ile çalıştırmak istiyorum 2 güne bittiğinden dolayı pilleri.nasıl bir
adaptör almam lazım kaç watt lık,ve onun bağlantısını kısa yoldan nasıl yapmam lazım. mesela adaptör aldım kablolarını içerisininde piller varken birini başa birini
sona koysam ( eksi artı ) ?
Birde elimde 3 adet D tipi pil ile çalışan cihaz var , onun için kaç watt lık adaptör almam lazım?teşekkürler.
-
-
hırdavatçılardan ve ya elektronikçilerden bir tene ayarlı adaptör al 9 volt pil bağlanan uçlarına birere kablo ekle çıkan iki kabloyu cihaza bağla artı eksi fark etmez o şekilde kullanabilirisn 300-500 MA - 3-12 voltluk bir adaptörle çalışr...
-
http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/voltaji-ayarlanabilir-cok-uclu-adaptor-46545708
şu tarz bi adaptör alıyorsunuz hocam.
4pille çalışanı bağlayıp 6Volta getiriyorsunuz kullanıyorsunuz.
3Pille çalışanada 4.5volta getirip kullanıyorsunuz.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------http://urun.gittigidiyor.com/elektronik/voltaji-ayarlanabilir-cok-uclu-adaptor-46545708
şu tarz bi adaptör alıyorsunuz hocam.
4pille çalışanı bağlayıp 6Volta getiriyorsunuz kullanıyorsunuz.
3Pille çalışanada 4.5volta getirip kullanıyorsunuz.
-----------------------------
sen benden çok yaşa emi :) -
Piller kaç Volt ve kaç amper onların hepsini topla, ona göre adaptör iste.
-
kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım
-
candemirhalil bunu yazdı:
-----------------------------[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cwzs.jpg[/img][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://a1111.hizliresim.com/r/7/cx07.jpg[/img][/url]
Bu cihaz ( D ) tipi pil ile çalışmaktadır.4 adet sıralı D tipi 1,5 v pil ile.Ben bunu elektrik ile çalıştırmak istiyorum 2 güne bittiğinden dolayı pilleri.nasıl bir
adaptör almam lazım kaç watt lık,ve onun bağlantısını kısa yoldan nasıl yapmam lazım. mesela adaptör aldım kablolarını içerisininde piller varken birini başa birini
sona koysam ( eksi artı ) ?
Birde elimde 3 adet D tipi pil ile çalışan cihaz var , onun için kaç watt lık adaptör almam lazım?teşekkürler.
-----------------------------
D tipi pil 375mA. 4 tane Seri bağlı demişsin 6 V yapar. 0.375Ax6V=2.25 wattlık adaptör işini görür hocam. Hatta 6V 3W lık falan olursa daha iyi olur. Zorlanmadan kaldırır. Bu işportacılarda satılan ufak çok uçlu adaptörler kaç watt bilmiyorum ama onlarda işini görür sanırım... Eksiyi artıyı pil yuvasındaki uçlara sar gitsin. bişey olmaz.
-
candemirhalil bunu yazdı:
-----------------------------kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım
-----------------------------paint terk oldu ama kusura bakmayın.
adaptörün çıkışlarınından iç taraf pozitif (+) dışı ise negatif (-) dir.
buna göre bağlayabilirsiniz.

-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------candemirhalil bunu yazdı:
-----------------------------kablo uçlarını nereye takacağım hocam cihazın sadece pil yeri açılıyo diğer yerler pres baskı, 4 adet pil yeri var şaka gibi gelmesin ama pil yerlerine mi uçlarını bağlayacağım
-----------------------------paint terk oldu ama kusura bakmayın.
adaptörün çıkışlarınından iç taraf pozitif (+) dışı ise negatif (-) dir.
buna göre bağlayabilirsiniz.

-----------------------------çok teşekkür ederim allah razı olsun...çokçok işime yaradı teşekkürler
-
elektirikten anlayanlara bi soruda benden :)apartmanda ki sensörlü lambanın ayarını nasıl yapabiliriz. hemen yanmıyor yandıgı zamanda bi kaç saniye sonra sönüyor a.q.
Apartmanda sensörlü lambayı yakıcaz diye bize Afrikanın yerel dansını yaptıran teknolojinin Allah belasını versin.
