folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Elektriğe Zam Mı Geldi ?



Elektriğe Zam Mı Geldi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya bu ay fatura gldi 3 gün önce. ve geçen ay gelen faturadan yaklaşık %40 fazla. ne hikmettir anlamadım.

    bu ay geeçerli olan bir zam mevzusu varmıydı bilginiz var mı ?


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden

    bu ayda 315 geldi nasıl  olacak şimdi 

    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden

    bu ayda 315 geldi nasıl  olacak şimdi 

    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı

    ticarethane oldugu için fark var


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    bedaş bu arada bir canı sıkılınca sayaçlara bakım yapıyor, +/- bedeli diye birşey kitliyor ve bunların kdvlerini hesaplayıp geçiriyor. bu ay 2 faturamda toplamda 90 tl fazladan geçirmişler :D bedaşa gidicem bakalım nolcak.


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    konu gizli olaydı bişiler çıtlardım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    saatleri yenilemiş felan olabilirler, %40 zam yapmazlar vardır birşeyelr...


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    konu gizli olaydı bişiler çıtlardım

    pm at bakalım ne olmuş hocam 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden


    bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi


    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı




    Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
    Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
    Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden


    bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi


    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı




    Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
    Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
    Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim.

    naaptın reis adamın tuvaleti bile yokmuş kalmışki  konpanzeyle ne işi olsun.


    yunusozturk.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    vukuat bunu yazdı
    Olgunisik bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden


    bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi


    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı




    Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
    Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
    Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim.

    naaptın reis adamın tuvaleti bile yokmuş kalmışki  konpanzeyle ne işi olsun.

    Ahanda biri daha. Tuvalatle kompanze arasında nasıl bağ kurdun? Ben sağdece işimi görüp çıkıyordum ama ne özellikli yermiş. 

    Tedaş derki 9kva (bir ara 16kva idi) den fazla gücün varsa kompanze isterim. Tuvalet şart değil, nereye s.çarsan s.ç. Sayaca s.çma yeter.

    Şaka bir yana birçok işletmede gerekli gereksiz kompanze panosu var. Oto tamirhanesinden 15 metrekareyi geçmeyen öğrenci çamaşır yıkama yerine kadar birçok yerde kompanze gördüm. Bir ara kasaplara dayatmışlardı ama tutmadı o dayama.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden

    bu ayda 315 geldi nasıl  olacak şimdi 

    toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı

    ticarethane oldugu için fark var

    benim bildiğimm iş yerleri daha az ödeme olasılığı var ( yerine göre )  

     

    saatlerin değiştiise ondan olabilir

Toplam Hit: 2493 Toplam Mesaj: 23