Elektriğe Zam Mı Geldi ?
-
ya bu ay fatura gldi 3 gün önce. ve geçen ay gelen faturadan yaklaşık %40 fazla. ne hikmettir anlamadım.
bu ay geeçerli olan bir zam mevzusu varmıydı bilginiz var mı ?
-
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
-
zalimadam bunu yazdı
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
ticarethane oldugu için fark var
-
bedaş bu arada bir canı sıkılınca sayaçlara bakım yapıyor, +/- bedeli diye birşey kitliyor ve bunların kdvlerini hesaplayıp geçiriyor. bu ay 2 faturamda toplamda 90 tl fazladan geçirmişler :D bedaşa gidicem bakalım nolcak.
-
konu gizli olaydı bişiler çıtlardım
-
saatleri yenilemiş felan olabilirler, %40 zam yapmazlar vardır birşeyelr...
-
yunusdogan bunu yazdı
konu gizli olaydı bişiler çıtlardım
pm at bakalım ne olmuş hocam
-
zalimadam bunu yazdı
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim. -
Olgunisik bunu yazdızalimadam bunu yazdı
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim.naaptın reis adamın tuvaleti bile yokmuş kalmışki konpanzeyle ne işi olsun.
-
vukuat bunu yazdıOlgunisik bunu yazdızalimadam bunu yazdı
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
Tuvaletle elektrik faturası arasında nasıl bir bağ kurdun hayret ettim.
Sayacın x5 ise reaktif cezası yemiş olabilirsin. Sayacın olduğu panoda üzerinde değişen ve genelde sıfırdan küçük dijital rakamların olduğu bir alet varmı yada arada sırada panodan cat cut sesleri geliyormu? Cevabın evetse kompanzasyon devren var demektir ve bu devre çalışmassa fatura uçar.
Yinede tuvalatle alakası yok. :-) faturanı taratıp resmini buraya koyarsan bakarım neymiş ne değilmiş söylerim.naaptın reis adamın tuvaleti bile yokmuş kalmışki konpanzeyle ne işi olsun.
Ahanda biri daha. Tuvalatle kompanze arasında nasıl bağ kurdun? Ben sağdece işimi görüp çıkıyordum ama ne özellikli yermiş.
Tedaş derki 9kva (bir ara 16kva idi) den fazla gücün varsa kompanze isterim. Tuvalet şart değil, nereye s.çarsan s.ç. Sayaca s.çma yeter.
Şaka bir yana birçok işletmede gerekli gereksiz kompanze panosu var. Oto tamirhanesinden 15 metrekareyi geçmeyen öğrenci çamaşır yıkama yerine kadar birçok yerde kompanze gördüm. Bir ara kasaplara dayatmışlardı ama tutmadı o dayama.
-
HeadBanger bunu yazdızalimadam bunu yazdı
tuvalieti bile olmayan dükkanıma 606 lira geldi hocam sırf reklam tabelası yüzünden
bu ayda 315 geldi nasıl olacak şimdi
toplasan gunde sadece 4 saat 8 lamba 2 bilgisayar çalıştı
ticarethane oldugu için fark var
benim bildiğimm iş yerleri daha az ödeme olasılığı var ( yerine göre )
saatlerin değiştiise ondan olabilir
