Elektrikli Bisiklet Çekilmiş Ya Da Çalınmış
-
ShockMan bunu yazdı
Savcıda Hakimde Vatandaşı İçeri Atmak Söz Konusu Oldumu. Tüm Mühürler Ve Tüm Yetkileri ile Işık Hızı İle Sen İçeri Biran Önce Giresin Diye Hazır Ve Nazır Dururlar... Ama Vatandaş Olarak Onlara İşin Düştümü Ha Deyince İşin Olmaz MIŞ... Mış ta Mış.
Geçmiş olsun Kardeş. Burası Türkiye... Her Belediye Başkanı Daşşağının Keyfine Göre Yönetiyor işte... Belediyelerin Yönetim Düzeni Hakkında Belli Sınırlar ile Bezenmiş Anayasal Bir Güvencemiz Yok Demekki... O Yüzden İstanbulda Olmayan Ama Vatandaşa Hem Yaramayan Hemde İnciten Kuralı Adana Yürütebiliyorlar. Bir Bisikletin Yol Düzenine Zararı ne olabilirki... Ülke Olarak Düzenimiz Malesef Bu...
teşekkür ederim hocam nokta.
-
canerator bunu yazdı
cep telefonlarında bile yüksek kaliteli video çekebilioken "güvenlik" kameralarının kalitesi halen neden bu kadar dandik hiç anlamış değilim, çoğunda insanların suratları bile belli olmuo ya.
Kamera daha iyisini cekebiliyor ama kayit cihazlarindan kaliteyi dusuruyorlar; dk si 0,25 mb olsa 7*27*60 = 10.080 *0,25 = 2.520GB yani yaklasik 2,5TB 1 kamera tutar. daha dusuk cozunurluk ve FPS de kaydediliyor bu yuzden.
