Elektromanyetik Casusluk Ve Tempest

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bizim evde telefon bile çekmiyo sıkıntı yok kıpss :P


    Bittik biz bittik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MadJack
    MadJack's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2014
    Erkek

    Hocam verdiğin örnekte anlayamadığım bi nokta var. Görevlinin ekran görüntüsündeki veriler ağdaki şifreli verilerden daha mı nitelikli? Orada en fazla kimin ne kadar parası olduğunu görür. Hesap boşaltmak için daha fazlasına ihtiyaç var diye düşünüyorum.

    Ben de şöyle bir senaryo duymuştum. Araç kumandasının sinyallerini yakalayıp bahsettiğin gibi işlemlerden geçirip kumandanın kopyasını çıkarıyorlar. Araçlarda buna karşı güvenlik önlemleri geliştiriliyor mu acaba merak ettim şimdi.


    Everyone sees just what they want to see.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    http://datasupply.blogspot.com.tr/2008/12/crt-and-lcd-monitor-evesdropping.html


    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    valla bu tanıtımları yapan adamlar gelip benim cihazımın dalgalarını toplayıp bana ispat etmedikçe fazla komplo teorisi gibi geliyor bana, bilgisayardan çıkan onca anlamsız veriyi neye göre yeniden yapılandıracak ve anlamlı hale getirecek bana fazla uçuk şeyler gibi geldi hoş tubitak aselsan falan deniyorda bilemedim tabi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocalar bu elektromanyetik dalgadan veri yakalamak hiç öyle basit bir iş değil. Elektrik sobası gibi enerji tüketen eski CRT monitorlerde yapılabiliyordu anca. LCD ekranlarda mümkün değil.

    Kablodan geçen datayı yakalamak ise kablonun üzerine takılan bir techizatla yapılabildiğini duydum çok eski yıllarda, hatta bankamatiklerden çıkan data kablolarını dinleyerek hesaplara ulaşanlar falan olmuş. Fakat hala bunların yapılabilineceğini sanmıyorum, çünkü enerji düştü ve veri hızları arttı. CIA falan gbi üst düzey teknolojiye sahip kurumlar yapabiliyordur ama o kesin.

     

    HolyOne tarafından 16/Eki/14 19:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hocalar bu elektromanyetik dalgadan veri yakalamak hiç öyle basit bir iş değil. Elektrik sobası gibi enerji tüketen eski CRT monitorlerde yapılabiliyordu anca. LCD ekranlarda mümkün değil.

    Kablodan geçen datayı yakalamak ise kablonun üzerine takılan bir techizatla yapılabildiğini duydum çok eski yıllarda, hatta bankamatiklerden çıkan data kablolarını dinleyerek hesaplara ulaşanlar falan olmuş. Fakat hala bunların yapılabilineceğini sanmıyorum, çünkü enerji düştü ve veri hızları arttı. CIA falan gbi üst düzey teknolojiye sahip kurumlar yapabiliyordur ama o kesin.

     

    Holy cevaplar çok çelişkili geldi bana :)

     


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Hani her cihaz çalışırken dalga yayar ama bunu sayısal veriye dönüştürmek bana biraz hayal ürünü geldi. Birde 8 sene önce istihbaratta askerde anlatmışlardı bu olayı. Birde pc ye kıçıkırık normal tv kartı taktık diye başımıza gelmeyen kalmıyordu. Uydu kartı değil ( tv kartı ) hatta pis sinirlenmiştim antenden pc ye girerler felan dediler diye. Halen de öyle düşünüyorum.  


    Syntax error..
Toplam Hit: 2237 Toplam Mesaj: 19