Elinde Crackli İdm Olan Var Mı?
-
ya bu hala çalışıyor nasıl oluyorda sizde patlıyor anlamış değilim ?
http://www.tahribat.com/Forum-Internet-Download-Manager-Idm-6-7-8-Cracksiz-Aktiflestirme-100-Calisiyor-119762/1/idm/ -
@Maldonado mesajını geç gördüm kusura bakma buradan cevap vereyim herkes yararlansın.
c:\windows\system32\notepad.exe ' yi sağ click yapıp yönetici olarak çalıştırın win 7 ve vista da. Daha sonra C:\Windows\System32\drivers\etc\host dosyasını yönetici olarak açtıgınız notepad e sürükleyin ve düzenleme işlemini yapıp kaydet dediğinizde hiç bir problem yaşamadan kaydedeceksiniz.
Toplam Hit: 2483 Toplam Mesaj: 13
