Elveda Fizy ..
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Mahkeme görevini yapar. Suç bizim yaw$ak sanatçılarda. o kadar para kazanırlar yinede böle siteleri ihbar ederler...
-----------------------------Sanki çok mühim sanat eserleri ortaya çıkartıyorlarmış gibi bide kalkıp şikayet ediyor adamlar.Fizy çıkartsın türkçe içeriği öyle yayına devam etsin bence.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Mahkeme görevini yapar. Suç bizim yaw$ak sanatçılarda. o kadar para kazanırlar yinede böle siteleri ihbar ederler...
-----------------------------Sanki çok mühim sanat eserleri ortaya çıkartıyorlarmış gibi bide kalkıp şikayet ediyor adamlar.Fizy çıkartsın türkçe içeriği öyle yayına devam etsin bence.
-----------------------------şikayet eden sanatçılar değilki. fizy vergi olarak dünyanın telif hakkını ödüyor adamlara.. 3-5 katekulle ve yavşaklıkla site kapatılıyor devlet tarafından.
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Mahkeme görevini yapar. Suç bizim yaw$ak sanatçılarda. o kadar para kazanırlar yinede böle siteleri ihbar ederler...
-----------------------------sistem 2 şekilde çalışıyor
müzik yapım şirketleri ve muyap
müzik yapım şirketlerinin weble ilgilenen şahısları hukuk bürosu adına linki site sahibine uyarı atar içerik kaldırılmazsı suç duyurusunda bulunur (şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım içeriği kaldırdım gayet kibarlardı)
birde muyap
bu işle ilgilenen bir elemanları var adamın msn adresi ipi bende sabit ip kullanılıyor. kendiside download yapıyor bu eleman premiumları var :)neyse bu ibnede bitiyor olay aslınhda uyarı atıyor kaldır diyo komple mp3 film radyo ne varsa kaldır diyo :)
yok ebenin amı oluyo sonra bu duruma geliyo :D
-
http://www.ufizy.com/
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
----------------------------- -
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------sansüre karşı mücadele! Gazamız mübarek olsun.
-
Biocyte bunu yazdı:
-----------------------------
kerim bunu yazdı:
-----------------------------
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------
----------------------------- -
ßen fizy türk yapımı diye duymuştum zaten kendileride üyelerine {ally}'çekerek gerekli bildirimi yapmışlar.
ama düşüncem ne zaman türkler başarılı site yapsa buna karşı düşman türkler çıkıyor. aynı site bir abd'nin olsa para kırarlardı ve kapanma olayı olmazmı
Benim düşüncem. :)
-
aynı site 10 yıl önce yapıldı zaten nipster diye.site kapatıldı bide üstüne dünyanın parasını ödedi sahibi.tabi fizy bu siteden farklı.aslında fizy google gibi bi arama motoru ama mp3 olarak bulmuyorda video olarak buluyor müzikleri.sitenin kapatılması telif hakkından felan değil yani vergisini ödemediğinden dolayı tabi ben buna inanmıyorum :) bazılarının hoşuna gitmiyor bir türk sitesinin yükselmesi
-
Benim Peder Ölmüş Kadar Üzüldüm Lan....
