Emekli Kredisi Hakkında
-
benim 500 liralık limitli kredi kartım var 3 ay sadece asgarisii ödedim durdum.
şimdi uyarı gelmiş eğer %50 sini ödemezsen nakit çekime kapanakacak kartın diye.
şimdi bu kadar limitçik kart ilerde iş sahibi olunca evlenmek için kredi felan çekersem başıma bala olur mu bu düzensiz ödemeler ?
eğer olur derseniz ödeyeceğim hepsinide bir seferde 400 lira bayılmak istemiyorum.
-
zeybekustasi bunu yazdı
benim 500 liralık limitli kredi kartım var 3 ay sadece asgarisii ödedim durdum.
şimdi uyarı gelmiş eğer %50 sini ödemezsen nakit çekime kapanakacak kartın diye.
şimdi bu kadar limitçik kart ilerde iş sahibi olunca evlenmek için kredi felan çekersem başıma bala olur mu bu düzensiz ödemeler ?
eğer olur derseniz ödeyeceğim hepsinide bir seferde 400 lira bayılmak istemiyorum.
hocam bankalarda - puan çok önemli. sen şuan yavaştan - ye gidiyorsun. eğer 2 ay ödemezsen iyice - ye gidersin. avukatlık olursan da 5 yıl kredi kartı vb. herşeyi unut hiçbirşey vermiyorlar.
-
Hocam asgarisini ödüyorum. Yani 1/4 ünü sadece.
Hiç ödememezlik yapmıyorum.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Hocam asgarisini ödüyorum. Yani 1/4 ünü sadece.
Hiç ödememezlik yapmıyorum.
hocam - nin sınırını 5 olduğunu düşün ve sen her asgarisini ödediğinde 0.1 eksi aldığını düşün.
