folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Emekli Kredisi Hakkında



Emekli Kredisi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    benim 500 liralık limitli kredi kartım var 3 ay sadece asgarisii ödedim durdum.

    şimdi uyarı gelmiş eğer %50 sini ödemezsen nakit çekime kapanakacak kartın diye.

    şimdi bu kadar limitçik kart ilerde iş sahibi olunca evlenmek için kredi felan çekersem başıma bala olur mu bu düzensiz ödemeler ?

    eğer olur derseniz ödeyeceğim hepsinide bir seferde 400 lira bayılmak istemiyorum.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    benim 500 liralık limitli kredi kartım var 3 ay sadece asgarisii ödedim durdum.

    şimdi uyarı gelmiş eğer %50 sini ödemezsen nakit çekime kapanakacak kartın diye.

    şimdi bu kadar limitçik kart ilerde iş sahibi olunca evlenmek için kredi felan çekersem başıma bala olur mu bu düzensiz ödemeler ?

    eğer olur derseniz ödeyeceğim hepsinide bir seferde 400 lira bayılmak istemiyorum.

    hocam bankalarda - puan çok önemli. sen şuan yavaştan - ye gidiyorsun. eğer 2 ay ödemezsen iyice - ye gidersin. avukatlık olursan da 5 yıl kredi kartı vb. herşeyi unut hiçbirşey vermiyorlar.

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam asgarisini ödüyorum. Yani 1/4 ünü sadece. 

    Hiç ödememezlik yapmıyorum. 


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Hocam asgarisini ödüyorum. Yani 1/4 ünü sadece. 

    Hiç ödememezlik yapmıyorum. 

    hocam - nin sınırını 5 olduğunu düşün ve sen her asgarisini ödediğinde 0.1 eksi aldığını düşün.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 2020 Toplam Mesaj: 15