Emniyetten Ehliyet Randevusu Hakkında
-
Beyler evraklarım falan çıktı ama bulunduğum ilin emniyet sitesinden randevu almak istedim hep dolu gösteriyor.Boş kontenjan ne zaman açıyorlar bilen var mı ?
-
sabah 7 de falan kontrol et abü, açıldıktan 15 dk sonra %80 i doluyor ztn
-
HolyOne bunu yazdı
sabah 7 de falan kontrol et abü, açıldıktan 15 dk sonra %80 i doluyor ztn
abü ne demek şeyhim haftaya benimde dosyalarım çıkacak
-
HolyOne bunu yazdı
sabah 7 de falan kontrol et abü, açıldıktan 15 dk sonra %80 i doluyor ztn
Yapma be Aytek abi.Sanki avrupa birliğine giriyoruz çektiğim sıkıntıya bak.
-
açıldığı an aldın aldın alamadın yarın millet tetikte bekliyor
-
Adana da sabah gittim ilk sıraya girdim evrak eksik çıktı polis anlayışlıydı hemen git hallet gel yapalım dedi. Adana'nın gözünü sevim yahu.
-
Neyse beyler bi girdim önümüzdeki Cuma boştaymış hemen kaptım.Aklınızda bulunsun randevu alacaksanız saat sabah 9 gibi alın.
-
Birde bu şoförler odasına 101 tl ehliyet harcı yatırmak gerekiyormuş.Bu paraya nereye yatırılack ?
-
Citizen bunu yazdıBirde bu şoförler odasına 101 tl ehliyet harcı yatırmak gerekiyormuş.Bu paraya nereye yatırılack ?
ne şoförler odası pampa...sadece şoförler odasında 3 TL ye 18 yaş belgesi alıp dolduruyosun...
-
artık önceden netten randevu flnmı alınıyo la. E ye yükselttim ehliyeti, zamanında B yi alırken yoktu öyle şeyler
-
ONEMINUTE bunu yazdıCitizen bunu yazdıBirde bu şoförler odasına 101 tl ehliyet harcı yatırmak gerekiyormuş.Bu paraya nereye yatırılack ?
ne şoförler odası pampa...sadece şoförler odasında 3 TL ye 18 yaş belgesi alıp dolduruyosun...
Yok moruk o ehliyet dediği plastik parçasına 101 tl para istiyorlar.
