Emule Hakkında Herşey !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    hojam benim en çok kulandıgım divxplanet tir.çünkü emuleden ne indiricene göre değişir ama 34 lü bir site daha vardır orda oyundan filme birsüsü link varıda sitenin adını unutum amq :/

    google dan arat hojam ne rıyorsun mesela ; PES 2008 google ki arama kriterin PES 2008 + Edk olmalı.. bunun gibin..
    -----------------------------

     eywallah hocam,bu arada bahsettiğin site link34 galiba


    -
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    lan bu emule hani kapandıydı çalışmıyordu ?

    Living Death
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    bişi soracam bu emule'nin  torrent ten farkı kişiden kişiye aktarma olması demişsiniz. torrente bi siteden alıp indiriyorduk(ne kadar fazla kişi varsa o kadar çabk iniyor) bu emule de sadece bi kişiden alıyoruz demişsin, bi dizi indiriyorum ben 4-5Gb. civarı oluyor ki baya seed/teech olunca hızlı iniyor. peki emule de bi kişiden alıyorsak aynı dosyayı çok daha fazla günde indirmemiz gerekmezmi?? bi de kişiden kişiye alıyoruz da o kişiyi nerden ve nasıl bulacağız?

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
Toplam Hit: 3517 Toplam Mesaj: 14