folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder En Fazla Pc Basında Kac Saat Oturdunuz



En Fazla Pc Basında Kac Saat Oturdunuz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Knight oyanadığım dönemlerde 2 gün durmuşluğum vardır rahat sık sık tekrarlanırdı bu 2 günler knight kötü bişey...

    Abra Kadabra
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    19 saaat durmuştum bi kerem =)

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    kolejdeyken odev yuzunden 56 saat hic kalkmadan oturdum.

    son saatlerde hayal gormeye basladim, 4+2 gibi basit hesaplari bile 30 saniye du$unerek yapabiliodum.

     

    ondan onceki odev icin de 32 saat oturmu$tum. 

    aci ama komik gercek bu odevler icin bize 6 aydan fazla sure verilmesiydi :) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    harddeath0070
    harddeath0070's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    12 saat

     


    sevgili halkım o kadar güzel uyuyodunuzki uyandırmaya kıyamadık...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    42 saat kaldım lineage2 oynamak için arkadaşlar olmasa zor otururdum 4 kişi bi araya gelip kasmaya başlayınca zamanı bile anlamıo insan

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BabaHoroz
    BabaHoroz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    Hiç başından kalkmadan 8 saat kendi rekorum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    25-26 Pc Başında KaLmışLığım oLmuştur


    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Wc ve cay molalarını almak ıcın kalkmamı saymazsak yakalsık 33 saat! gun ıcersınde genel olarak 17-18saat bıl basındayım! Sandalye Artık kalk ustumden dıyor!

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    20 saat

    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    Wow Oynarken item kasıcam, bos kesicem derken 27-28 saat oturduğum olmuştur, ama ondan sonra ciddi bir boyun ağrısı verdi bana ve halen hatırlıyorum o boyun ağrısını :)
Toplam Hit: 3451 Toplam Mesaj: 32