En Hızlımızı Arıyoruz (Speedtest)
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------
bu testler yanlışş 158 mb gelmıyor bana yok öle bi saçmalık
-----------------------------çoğumuzun ki VPS :)
-
vsp?
-
tri bunu yazdı:
-----------------------------
vsp?
-----------------------------vsp değil hocam vps. yani datacenterdaki bi makinanın içindeki sanal bir bilgisayar. datacenterlarda senin benim gibi ttnet 8mbps kullanmıyo tabiki :D fark bu yani :D bi ara bende finlandiya lokasyonlu bir makina vardı. test ediyim dedim çubuk dibe dibe vurdurunca vaz geçtim :D sonucu görücektim finlandiyaya gitmek isticektim :D
-
anarsist_manyaq bunu yazdı:
-----------------------------
tri bunu yazdı:
-----------------------------
vsp?
-----------------------------vsp değil hocam vps. yani datacenterdaki bi makinanın içindeki sanal bir bilgisayar. datacenterlarda senin benim gibi ttnet 8mbps kullanmıyo tabiki :D fark bu yani :D bi ara bende finlandiya lokasyonlu bir makina vardı. test ediyim dedim çubuk dibe dibe vurdurunca vaz geçtim :D sonucu görücektim finlandiyaya gitmek isticektim :D
-----------------------------+ Finlandiya'da 1mbit internet yasal hak. Herkesin ücretsiz alabilme hakkı var ve yasalara göre hiçbir firma ve mahkeme kişilerin internet bağlantısını kesemiyor. Daha üstüne para veriyorsunuz tabi^^
-

Benimki buda
-
yeri gelmişken sorayım;
1mbit bağlıntı ile saniyede 1024kb indirebileceğim anlamına gelmiyor mu?yoksa ben mi yanlış biliyorum?
-
[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/1138515318.png[/IMG][/URL]
-
koyamadim linki
-
Bu salak sitenin testine güven olmaz :) -
obie bunu yazdı:
-----------------------------
yeri gelmişken sorayım;
1mbit bağlıntı ile saniyede 1024kb indirebileceğim anlamına gelmiyor mu?yoksa ben mi yanlış biliyorum?
-----------------------------mbit hocam mbyte değil :)
130 kb felan ederi.
10da1i yani.
ki 10da1inide tam olarak alamazsn.
ssntrala olan uzaklıgın hattaki parazitler felen yüzde 80 felan gelir :)
110 felan (:
