En İyi Strateji Oyunları.
-
The Battle for Middle Earth 1 yada 2 Tavsiye ederim hocam çok iyi bir oyun serisidir öncelikle 1'i oyna 2 biraz karışık olduğundan 1 oynayarak oyunu rahat kavrarsın..
-
Stronghold Crusader...age of tan çok daha güzel ve komplike bi oyun tavsiye ederim
-
earth 2140, age of empires 2, conquer of generals.. ben bunları oynadım :D bunları seviyorum :)
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
bence en iyi strateji oyunu '' Starcraft '' tır imza:blizzard orinal cd si 20.00 ytl. no cd si var 300 mb kota sınırım oldugu için uplad edemiyorum.ama öğrenip oynamanı tavsiye ederim.
-----------------------------Kesinlikle budur Star Craft
Yakında ikincisi geliyo, www.starcraft2.com
-
rome total war bağımlılık yaptı
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
bence en iyi strateji oyunu '' Starcraft '' tır imza:blizzard orinal cd si 20.00 ytl. no cd si var 300 mb kota sınırım oldugu için uplad edemiyorum.ama öğrenip oynamanı tavsiye ederim.
-----------------------------upload bedava hocam istediğin kadar uplaod et. :D
tabi uplaod ederken biraz download olyuoda öenmli değil o :D
-
company of heroes/// battle for middle earth 1 ve 2 /// age of 3 /// generals
en sevdiğim 5 strateji oyunu çok feci tavsiye ederim
-
Starcraft Serisi,C&C Serisi,Blitzkrieg Serisi,Company Of Heroes Serisi,Close Combat Serisi,Total War Serisi,Heroes Of WW2,Daha bir sürü..!!
www.merlininkazani.com 'u ziyaret et.Sonrada warezlerden indir.Phazedll'den falan indir.Rapidlibrary'den falan.
-
O zaman içinizden bir/birkaç babayiğit,
Anno 1402 nin download linkini de bulur şimdi :)
Bir de Medieval Total War 1'in.
Hatta, Heroes 3 de uygun.
Ya da ne biliyim bu tarz bişe :P
Oyun oynamaya niyetlendim : ))
-
su stratejı oyunlarından en gercekcı ve daha once oynamayan bırısı ıcın en tavsıye edılebılır olanı hanqısı.. bende merak sarmaya basladımda son zamanlarda.
