En İyi Telefon Hangisi
-
Salı günü maça gittim fotoğraf çekerim diye kardeşimin Nokia N8'ini aldım yanıma ara sıra da kullanıyorum onu bildiğin Nokia.. Maçta arkadaşımın Galaxy S 2'sini kurcaladım biraz Nokia'yı çöpe atasım geldi.. Süper telefon Nokia'dan tek eksiği kamera. Bizim telefon kasmadan bir yere gidemezken Samsung uçma modunda.. Telefon almayı düşünüyorum ama bu ara değil aklımda İphone 4 vardı fikrim değişti alıram Galaxy S2 olacak..
-
galaxy S II alacaksın keyfine bakacaksın :)
-
android var huzur var
-
Galaxy s2 ve diğerleri.
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------Galaxy s2 ve diğerleri.
-----------------------------samsung galaxy note ve digerleri olmaliydi.
dell streak 5 kullanicisiyim, tablet telefon karisimi bisey, boyutu tabletlerden kucuk, telefonlardan buyuk. cok buyuk gorunur ama kullaninca rahatsiz etmedigini rahatca anlarsin. bende elimdeki bu cihazi satip galaxy note (ayni boyuta sahipler) almayi planliyorum. santiyede de kullaniyorum bu telefonu, taseronlar bu telefonu elimde gorunce davranislari bi degisiyor nasil biseyse...
-
Htc nin sensation xe modeline bak derim.2-4 ay icinde guadracore islemciler cikacak.cok hizli gelisme var telefon piyasasinda.simdilik herhangi bir cift cekirdekli telefon isini gorur.ice cream sandwichi rahat calistirabilmen icin.
-
HTC sensation.Samsungun nesi var dersen, samsungun telefonları bende sağlamlık hissi uyandırmıyor.
Bu dediğimi bir eline htc sensation diğer eline galayx sII aldığında farkedeceksin.
-
baya baya en iyi telefon hangisi diye soruyosun yani :D para kısıtlaması olmadan ürün seçmek zevkli olsa gerek
fikirlerimi söyleyeyim o zaman.
apple, ios falan seviyorsa iphone 4s alabilir, hava da atar. havasından ziyade iyidir apple. ama en iyi telefon diye soruyosan aşağıdakilere geç :
android kullanmak istiyorsa (ki akıllılık yapar) galaxy s3 ya da galaxy note beklesin bikaç ayı var. hemen almak istiyosa kapıversin galaxy s2yi.beklemeye razıysa htc sensation xl geliyor o da çılgın bi telefon.
blackberry tarzında bir telefon istiyosa bold 9900 baya taşaklı bi telefon.windows phone kullanmak isterse (ki hiç tavsiye etmiyorum) nokia lumia 800'e bakılabilir. bana oyuncak gibi geliyor gerçi tipi falan. windows zaten tıraş.
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------baya baya en iyi telefon hangisi diye soruyosun yani :D para kısıtlaması olmadan ürün seçmek zevkli olsa gerek
fikirlerimi söyleyeyim o zaman.
apple, ios falan seviyorsa iphone 4s alabilir, hava da atar. havasından ziyade iyidir apple. ama en iyi telefon diye soruyosan aşağıdakilere geç :
android kullanmak istiyorsa (ki akıllılık yapar) galaxy s3 ya da galaxy note beklesin bikaç ayı var. hemen almak istiyosa kapıversin galaxy s2yi.beklemeye razıysa htc sensation xl geliyor o da çılgın bi telefon.
blackberry tarzında bir telefon istiyosa bold 9900 baya taşaklı bi telefon.windows phone kullanmak isterse (ki hiç tavsiye etmiyorum) nokia lumia 800'e bakılabilir. bana oyuncak gibi geliyor gerçi tipi falan. windows zaten tıraş.
-----------------------------Öncelikle Herkese İlgi alakasından dolayı teşekkür ederim.
Çoğunluk galaxy S2 de karar kılmış lakin beklemekde fayda olduğunuda söylemiş.
Bekleme kararını verirsek, Galaxy S 3 mü yoksa Sensation XL mı. Note yede şimdi netten bakacağız. -
nokia 3310 dur :D
