En İyi Telefon Hangisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Salı günü maça gittim fotoğraf çekerim diye kardeşimin Nokia N8'ini aldım yanıma ara sıra da kullanıyorum onu bildiğin Nokia.. Maçta arkadaşımın Galaxy S 2'sini kurcaladım biraz Nokia'yı çöpe atasım geldi.. Süper telefon Nokia'dan tek eksiği kamera. Bizim telefon kasmadan bir yere gidemezken Samsung uçma modunda.. Telefon almayı düşünüyorum ama bu ara değil aklımda İphone 4 vardı fikrim değişti alıram Galaxy S2 olacak..


    Kendine İyi Bak ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    galaxy S II alacaksın keyfine bakacaksın :)


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotoğrafçı
    burakbet
    burakbet's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    android var huzur var


    la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Galaxy s2 ve diğerleri.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Galaxy s2 ve diğerleri.

     


    -----------------------------

    samsung galaxy note ve digerleri olmaliydi.

    dell streak 5 kullanicisiyim, tablet telefon karisimi bisey, boyutu tabletlerden kucuk, telefonlardan buyuk. cok buyuk gorunur ama kullaninca rahatsiz etmedigini rahatca anlarsin. bende elimdeki bu cihazi satip galaxy note (ayni boyuta sahipler) almayi planliyorum. santiyede de kullaniyorum bu telefonu, taseronlar bu telefonu elimde gorunce davranislari bi degisiyor nasil biseyse...


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _karantina_
    _karantina_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2009
    Erkek
    Htc nin sensation xe modeline bak derim.2-4 ay icinde guadracore islemciler cikacak.cok hizli gelisme var telefon piyasasinda.simdilik herhangi bir cift cekirdekli telefon isini gorur.ice cream sandwichi rahat calistirabilmen icin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    HTC sensation.Samsungun nesi var dersen, samsungun telefonları bende sağlamlık hissi uyandırmıyor.

    Bu dediğimi bir eline htc sensation diğer eline galayx sII aldığında farkedeceksin.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    baya baya en iyi telefon hangisi diye soruyosun yani :D para kısıtlaması olmadan ürün seçmek zevkli olsa gerek

    fikirlerimi söyleyeyim o zaman.

    apple, ios falan seviyorsa iphone 4s alabilir, hava da atar. havasından ziyade iyidir apple. ama en iyi telefon diye soruyosan aşağıdakilere geç :

    android kullanmak istiyorsa (ki akıllılık yapar) galaxy s3 ya da galaxy note beklesin bikaç ayı var. hemen almak istiyosa kapıversin galaxy s2yi.

    beklemeye razıysa htc sensation xl geliyor o da çılgın bi telefon.

    blackberry tarzında bir telefon istiyosa bold 9900 baya taşaklı bi telefon.

    windows phone kullanmak isterse (ki hiç tavsiye etmiyorum) nokia lumia 800'e bakılabilir. bana oyuncak gibi geliyor gerçi tipi falan. windows zaten tıraş.


    http://kocaer.me
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affinity
    affinity's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2010
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    baya baya en iyi telefon hangisi diye soruyosun yani :D para kısıtlaması olmadan ürün seçmek zevkli olsa gerek

    fikirlerimi söyleyeyim o zaman.

    apple, ios falan seviyorsa iphone 4s alabilir, hava da atar. havasından ziyade iyidir apple. ama en iyi telefon diye soruyosan aşağıdakilere geç :

    android kullanmak istiyorsa (ki akıllılık yapar) galaxy s3 ya da galaxy note beklesin bikaç ayı var. hemen almak istiyosa kapıversin galaxy s2yi.

    beklemeye razıysa htc sensation xl geliyor o da çılgın bi telefon.

    blackberry tarzında bir telefon istiyosa bold 9900 baya taşaklı bi telefon.

    windows phone kullanmak isterse (ki hiç tavsiye etmiyorum) nokia lumia 800'e bakılabilir. bana oyuncak gibi geliyor gerçi tipi falan. windows zaten tıraş.


    -----------------------------

     

    Öncelikle Herkese İlgi alakasından dolayı teşekkür ederim.
    Çoğunluk galaxy S2 de karar kılmış lakin beklemekde fayda olduğunuda söylemiş.
    Bekleme kararını verirsek, Galaxy S 3 mü yoksa Sensation XL mı. Note yede şimdi netten bakacağız.


    Su akar yatağını bulur...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    discoteam_487
    discoteam_487's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    nokia 3310 dur :D


    Bu ALemde Kralda Kuralda Tanımam
Toplam Hit: 4967 Toplam Mesaj: 27