En Kullanışlı Autocad Sürümü?
-
Beyler en kullanışlı autocad sürümü hangisidir.Daha önce hiç kullanmadım ona göre indirip çalışıcam.Bu konuda elinde faydalı bilgileri olan varsa da paylaşırsa süper olur.
-
autocad 3 d olarak zayıftır fakat 2 d işini görür eğer öğreneyim dersen 2007 yi tavsiye ederim 3d de kullanırım dersen son sürüm 2011 derim .. selametle
-
2006 fazla sistem konfigürasyon'una bakmaz ve stabil çalışır.Ara yüzü sade dir. Tabi tavsiyem güncel versiyondur ve temel olarak komut satırı kullanacağını var sayarak kullanış sorunu çekmeyeceksindir.
-
saolun uşaklar.2007 yi indireyim o zaman.
-
2007 güzel lakin 2008 i indirirsen win7 de dahaçok performans alırsın kullanış açısından 2007 ile aynıdır
-
İndirmek istersen buyur hocam...
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------İndirmek istersen buyur hocam...
-----------------------------
saol hacı 2008'i arıyorum. -
auto cad 2002 veya 2004 en kullanışlı olanlarıdır .
-
2002 vista win 7 çalışırmı.Ben yeni başlıcam hangisini kurayım sence?
-
win de uyumluluk modu var sorun olmaz
-
2004
