En Performanslı Mp3 Oynatıcı Hangisi?
-
Daha önce soruldumu bilmiyorum. Sorulduysa kusura bakmasın kimse:)
Şimdi şu winamp bsplayer gibi bi sürü program var piyasada. Bunlardan en az kasan, en az ram harcayan (bildiğiniz) program hangisi?
-
Aimp2 Acaip Memnunum :)
-
Windows media player
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
Aimp2 Acaip Memnunum :)
-----------------------------evet katılıyorum!
-
AIM :) 10 Numara .. Ruslar saolsun :)
-
aimp bende kullanıyorum ses kalitesi gayet iyi ama bir arkadaş kulalık getirmişti onda denedim yoksa benim 3 kuruşluk kulaklıkla hepsi aynı çıkıyor
ama winampın kullanılışlığı ve controlfreak olayı çok güzel oyüzden bir her ikisinide elimde tutuyorum
-
aim2 bugün denedim ilk defa. parçalar takılıyor :-/ kasıyo mu? yoksa zone alarm mı kasıyo?
-
Mr_Dark bunu yazdı:
-----------------------------
Aimp2 Acaip Memnunum :)
-----------------------------Bende :) bayağı güzel bişe...Aimp2 kullan bencede :B
-
Aimp2 mı dinle 1 kere bir daha winampın semtine uğramazsın bana güven :)
-
yalnız video oynatmıyo bu haberin olsun :)
bs player'a devam
-
forever aimp2 :D bende dün geçtim bu rus malına gerçekten çok güzel sizde kullanın
Toplam Hit: 1929 Toplam Mesaj: 13
