En Ucuz Banka Hesabı
-
furkan5816 bunu yazdı
Kred kartı değil, banka hesabı açıcaksın banka hesabına para koyacaksın. sonra internet şubesi üzerinden sanal kart başvurusu yapacaksın
adına sanal kart oluşturulacak sende banka hesabında bulunan paradan istediğin miktarı bu kartın içine atıp o kart bilgileri ile internetten alışverişini yapacaksın.
para kaybetme gibi bir durumda yok.
edit: Bu arada elindeki banka kartı ile internetten alışveriş yapamıyorsun onun yerne sanal kart oluşturuluyor
Ziraat bankasında sanal kart sadece kredi kartı üzerinden açılabiliyor vadesiz hesap üzerinden açılamıyor diye biliyordum, yorumunu okuyunca lan acaba bir yenilik mi söz konusu diyip 3 dk önce tekrar denedim, durum halen aynı. sadece kredi kartı üzerinden sanal kart açabiliyorsun, benim gibi kredi kartın yok da sanal kart aç tuşuna basarsan kartın yok uyarısı veriyor.
arkadaşın talep ettiği sistem garanti bankasında var, vadesiz TL hesabı açıyorsun, ona bağlı sanal kart oluşturabiliyorsun. kart ücreti gelince telefon açıp: "öğrenciyim lan ben, o kestiğiniz parayla günde 2 liralık döner olarakdan bilmemkaç gün karnım doyuyor benim, kapatın madem kartı köpoğlu itler" diyorsun, kartı kapatmayıp kart ücretini kaldırıyorlar. önceden mobil şube komple ücretsizdi, şimdi saat 16:00'dan sonra eft işlemlerinden para almaya başladılar..
favorim kuveyt türk, mobil app gayet başarılı, kart ücreti havale eft zart zurt hiç bi ücret yok.. ama ah ulan onlarda da sadece kredi kartına sanal kart açılıyor. vadesiz tl hesabıma sanal kart açtıkları an, garanti dahil hepsini bırakıp kuveyte geçecem. hatta kuveyte bu durumu izah eden bi şikayet/öneri tarzında dilekçe falan yazim, belki dikkate alırlar..
cebimde ya da hesabımda olmayan parayı kullanmayı sevmiyorum. kredi kartına Allah muhtaç etmesin.
-
arkadaşlar asya card kredi kartını tavsiye ederim... ole hesap işletimmiş , aidatmış yok elektrik su faturası tanımlamaymış bunların hiç biri yok net uzerinden sanal kart oluşturup alış verişte yapabilirsinn..
-
djmatrax bunu yazdı
arkadaşlar asya card kredi kartını tavsiye ederim... ole hesap işletimmiş , aidatmış yok elektrik su faturası tanımlamaymış bunların hiç biri yok net uzerinden sanal kart oluşturup alış verişte yapabilirsinn..
hesap işletim ücreti vs vergı mergı alıyorlar mı hocam ?
