Erasmus İngiltere Vizesi
-
arkadaslar erasmus ile ingilterede staj yapicam eger vize alabilirsem, duyduguma gore ingiltere vizesi almak diger avrupa ulkelerine gore zormus,erasmus icin ingiltere vizesi yada ingiltere vizesi alanlar, vizedeki mulakatlar bahsedebilirler mi neler sorduklari vs. azcok biliyoruz ne sorcaklarini ama yinede arastirmak istedim daha iyi olur diye simdiden tesekkurler.
-
Isin icinde erasmus varsa hersey prosedur, ilgili evraklari topla okadar.
-
ok
-
ok
-
hnlloc bunu yazdı:
-----------------------------break bunu yazdı:
-----------------------------Isin icinde erasmus varsa hersey prosedur, ilgili evraklari topla okadar.
-----------------------------oylede dis iliskilerindeki hocayla gorustum ingiltere vizesi almanin zorlugundan bahsetti , sana ne sormuslardi hocam vize alirken?
-----------------------------Bende 3 ABD, 1 Israil, 1 Schengen vizesi var. Ingiltere'ye vize almadim. Erasmus hakkinda bilgim var, simdi soyle oluyor senin learning agreement denen belgen geldiginde ve karsi taraftaki okuldan onayi aldiginda is sadece prosedure kalir. Onlarin tum isteklerini yerine getirdiginde konsolosun vize vermeme gibi durumu olmaz.
Otel rezervasyonu isteyebilir, kredi karti olmadan ucretsiz parasiz rezervasyon icin yardimci olurum. Sen sakin gozunu korkutma kimseyede bakma, hicbir sorun yasamazsin ama tabiki gidenlere (erasmus ile turist degil) sor hangi sorularla mulakat yapildigini.
-
İngiltere vizesi gerçekten diğer avrupa ülkelerine göre çok zor benim vizem yaklaşık 50 günde gelmişti bunu müridimiz u235 de bilir ne maceralar yapmıştık :)
Neyse
Hocam kendini asla ama asla kasmıcaksın bugün bir tanımadığın insanla nasıl güler yüzlü şekilde konuşuyorsan aynen öyle konuşucaksın ki zaten konsolosluğa bağlı firmalar senin bilgilerini alıcak onlarda azrail felan değil. Ben dil okulu için gittim 6 ay. okul kabul belgemi verdim kalıcağım yerin belgesini verdim ama onlar prosedür olsun diye. kaç hafta kalıcaksın nerede kalıcaksın ve niçin gidiyorsun diye 3 temel soru soruyorlar. sora cevaplıyorsun. sora belgerini alıp belge cevabınız evraklarınız arasında bulunan ( şirket aracılığı ile gidiyorsan şirkete , kendin tek gidiyorsan eve) gönderilecektir diyip. yolluyorlar. yani kasıntı yapma.
birde evraklarını verdiğinde ofis içindeki bir odaya seni sokuyorlar 3 saniye felan tavanda duran kameraya bakıyorsun. sora bir pc var oranın webcamına bakıp fotonu çekiyorlar sora gönderiyorlar seni evine.
yardımcı olabileceğim başka bişiy varsa seve seve.
Saygılar -
ingiltere vizesi almak sadece paraya bakar.
kuzen geçen yaz tatil için gitti, 3 haftada fln alabildi vizeyi durumuda iyi aynı sırada, zengin bi amcavar, işte ben şu şu holdingin sahibiyim bunlar kredi çekleri 30 milyon euro banka kredisi fln, bunlar defterler ne yapmam lazım
kadın direk, pasaportunuzu alayım dedi yarın gelin vizenizi alın dedi 12 saat fln sürdü adamın vizeyi alması
ha çok arkadaşım oldu alamayan, normal vize için bankanda bi 10k dolar bulunması gerekiyor rahat alman için
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------İngiltere vizesi gerçekten diğer avrupa ülkelerine göre çok zor benim vizem yaklaşık 50 günde gelmişti bunu müridimiz u235 de bilir ne maceralar yapmıştık :)
Neyse
Hocam kendini asla ama asla kasmıcaksın bugün bir tanımadığın insanla nasıl güler yüzlü şekilde konuşuyorsan aynen öyle konuşucaksın ki zaten konsolosluğa bağlı firmalar senin bilgilerini alıcak onlarda azrail felan değil. Ben dil okulu için gittim 6 ay. okul kabul belgemi verdim kalıcağım yerin belgesini verdim ama onlar prosedür olsun diye. kaç hafta kalıcaksın nerede kalıcaksın ve niçin gidiyorsun diye 3 temel soru soruyorlar. sora cevaplıyorsun. sora belgerini alıp belge cevabınız evraklarınız arasında bulunan ( şirket aracılığı ile gidiyorsan şirkete , kendin tek gidiyorsan eve) gönderilecektir diyip. yolluyorlar. yani kasıntı yapma.
birde evraklarını verdiğinde ofis içindeki bir odaya seni sokuyorlar 3 saniye felan tavanda duran kameraya bakıyorsun. sora bir pc var oranın webcamına bakıp fotonu çekiyorlar sora gönderiyorlar seni evine.
yardımcı olabileceğim başka bişiy varsa seve seve.
Saygılar
-----------------------------
sanırım ingiltere vizesi almak imkansız gibi birşey artık
ayrımcılık böyle birşey işte
ne kadar göçmen keko varsa vize verirlerdüzgün insanlara geldiğinde zora koşarlar
Allah belasını versin bu gavurların -
ok
-
bu *mk ingilizce dersinden bir b*k anlamıgorum ki. 5 saattir ders yapıyorum gene yanlış çıkıyor it oğlu. ben bu erasmusa gitmek çok istiyorum gerekirse günde 10 saatte çalışırım yeterki gidebilsem. of ulan of
-
alberteinstein bunu yazdı:
-----------------------------
bu *mk ingilizce dersinden bir b*k anlamıgorum ki. 5 saattir ders yapıyorum gene yanlış çıkıyor it oğlu. ben bu erasmusa gitmek çok istiyorum gerekirse günde 10 saatte çalışırım yeterki gidebilsem. of ulan of
-----------------------------Ortalamani yuksek tut, sinavdan 70 al, mulakatta zorlanabilirsin ama cok zor degil gitmek.
