Ereyon.Com.Tr Paramı Geri İade Etmiyor
-
bu siteden 4 gün önce 280 TL ye bir dijital kamera siparişi verdim, aradılar 3 gün içinde kargoya verilecek dediler. Baktım mail gelmiş: "ürününüzü temin edemiyoruz, siparişinizi iptal edebilir ya da başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz." diyorlardı. İptal edin madem temin ediyorsunuz benim vaktimi niye boşa harcıyorsunuz,birde iptal edelim mi diye mail atıyorsunuz dedim. 2 gündür 5 mail 3-4 tanede sipariş iptal formu doldurdum, müşteri hizmetlerini aradım ama hala iade etmediler. Hep aldığım cevap muhasebe bölümüne iletildi.Kredi kartımında ödeme günü geldi.
Ne yapmam gerekir ? Bankayı arasam falan iptal ettirebilir miyim ? Şifre girmedim kredi kartıyla ödeme yaparken. Şifresiz ödemeler iptal edilebiliyor muş gibi bir şey duymuştum. -
www.sikayetvar.com
Geçmiş olsun -
2 gün önce yazdım oraya 24 saat içerisinde yayınlanacak şikayetiniz dedi. Hala yayınlanmayı bekliyor. Zaten o sitede hep ereyon un reklamı çıkıyor.Şikayetvar da artık müşterinin değil şirketlerin yanında
-
tüketici hakem heyetine git hocam
-
bankayla görüş bu ödemeyi ben yapmadım de iptal ederler belki.
-
tüketici hakem heyetine gidebilirsin hocam.
ek olarak sikayetvar.com gibi sitelerde şikayetini dile getirebilirsin online satış yapan siteler bu tür şeylere önem veriyorlar çözüm için hızlı hareket ederler.
siparişin iptali şifre girsende/girmesende mümkündür hocam şifreyle bir alakası yok olayın.
-
Aynısı vatan computerde başıma geldi. Bankanın yatırdıgım parayı 1 gun kullanıp ertesi gun yatırması, nihayetinde vatana 1 gun gec ulasması sonucu belirtilen sürede havale yapılmadı diye ürünü yollamadılar:S Para onlarda ürün onlarda yollayın diyorum yok. local calısmanın zararlarından olsa gerek buda :D parayı geri iade işlemleri 1 haftayı buldu ama ürünü vermediler:S tekrar sipariş edip tekrar havale etmem gerekiyormus. Gittim golddan aldım bende. Biraz telde rahatsız edersen sürekli daha kısa surebilir işlemlerin
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
Aynısı vatan computerde başıma geldi. Bankanın yatırdıgım parayı 1 gun kullanıp ertesi gun yatırması, nihayetinde vatana 1 gun gec ulasması sonucu belirtilen sürede havale yapılmadı diye ürünü yollamadılar:S Para onlarda ürün onlarda yollayın diyorum yok. local calısmanın zararlarından olsa gerek buda :D parayı geri iade işlemleri 1 haftayı buldu ama ürünü vermediler:S tekrar sipariş edip tekrar havale etmem gerekiyormus. Gittim golddan aldım bende. Biraz telde rahatsız edersen sürekli daha kısa surebilir işlemlerin
-----------------------------şuan 20 ye yakın mail attım =/ artık otomatik cevap bile atmıyorlar.
-
İhtarname çekmen gerekir. Noter kanalıyla çekersen daha isabetli olur. 1-2 hafta içinde paranı geri vermek zorundalar. Yoksa cezası olduğunu biliyorum.
-
-
sonunda para iadesi yaptılar. bilginize.
