folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ergenekon İddianamesi Açıklandı



Ergenekon İddianamesi Açıklandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    dielim ki bu insanlar suçlu,1 senedir içerde iddaaneme hazır olmadığı halde yatan ve kanserden ölen insanın hayatını geri verebilceklermi?Türkiyede adalet insan hayatına son vermek mi.ki ben bu insanların tamammının suçlu olduğuna inanamıyorum,illa ki suçlular vardır ama tamamı değil


    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    music
    music's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    iddaname yoq diyenler hala konuşuyomu?

    AKPli MÜRİD bu sitde akpli müridlere duyurulur grup krularım grupta hayvan siyanojen Qin ve sirpence karabasan351(yeni üye) akpli mürid yoqluğu var :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    music bunu yazdı:
    -----------------------------
    iddaname yoq diyenler hala konuşuyomu?
    -----------------------------

    Adamları içeri aldıktan sonra ne iddianâmesi bu , düşünce yoksunu musun sen ?

    underzero'nun yazdıklarını okusana , adam Ergenekoncu (hesapta) ve gidip kendi gazetesini bombalatacak , öyle mi ?

    Bunu yapsa yapsa sizin gibi düşünce özürlüler yapar .

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    music
    music's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    chinggis adam gibi konuş ben senin düşüncenin üzerine zeka özürlü desem ii olur mu o zaman tmm bende senin düşünceni beğen miyon düşünce kıtlığımı yaşıyonsen

    AKPli MÜRİD bu sitde akpli müridlere duyurulur grup krularım grupta hayvan siyanojen Qin ve sirpence karabasan351(yeni üye) akpli mürid yoqluğu var :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Yaw adamLar haLa iddianame yok fiLan diyenLer nerede diye konuşuo embesiL embesiL.. 1 senedir Bu dava var ve iddianamesi yok ozaman nerdeydiniz 1 senedir akLınız neredeydi Lan?Sizin Başbakanınız Sizin GerizekaLı hükümetiniz oLmayan bir davanın iddianamesini biLe 1 senede hazırLar işte böyLe..

    Anca işinize geLdiği gibi anLayıp işinize geLdiği gibi konuşuyosunuz hadi komik yazıLarınızLa bizLere cevap veriyosunuz utanmadan.

    .Peki bu yazıyı okuyanLardandamı utanmıyorsunuz?

    YobazLıkta biryere kadar arkadaş akıLlanın artık ya !

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    2 bin küsür sayfasının yüzbinmilyonlarca kelime ve harfinde orduya düşmanlık,hükümete yalakalık dan başka amaç ve gayesi olmayan,tamamen safsata ve gerçek dışı suçlama ve cezalarla dolu, ki orada yer alan suçlamaların 2-3 tanesini toplasan 1 kapıya çıkıyor oda laf kalabalığı olsun diye cezayı kalabalık göstermekden başka bişey değil...

    Orduya çok pis sataşıyor hükümet,boyunu aşan işler bunlar...Ayağını denk almalı :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Chinggis bunu yazdı:
    -----------------------------

    music bunu yazdı:
    -----------------------------
    iddaname yoq diyenler hala konuşuyomu?
    -----------------------------

    Adamları içeri aldıktan sonra ne iddianâmesi bu , düşünce yoksunu musun sen ?

    underzero'nun yazdıklarını okusana , adam Ergenekoncu (hesapta) ve gidip kendi gazetesini bombalatacak , öyle mi ?

    Bunu yapsa yapsa sizin gibi düşünce özürlüler yapar .


    -----------------------------

     

    Aynı olay sağcı solcu kavgalarında solcuların kendi aralarında patlattıkları ses bombasından yaralanınca sağcılar yaptı diye ortalığı karıştırması gibi bişidir... Maksat kaos ortamı oluşturmak her türlü şeyi yaparlar... 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    music
    music's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    2500 sayfalık iddaname 1 günde hazırlanacak değil ya bunun delil toplaması var delilerin kime ait olduğu bağlantılar gibi bi sürü sorunu var sorgusu var tabi 1 yılda hazırlanacak sanki önceden polistinizde bu işlerin her detayını biliyosunuz

    AKPli MÜRİD bu sitde akpli müridlere duyurulur grup krularım grupta hayvan siyanojen Qin ve sirpence karabasan351(yeni üye) akpli mürid yoqluğu var :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    RevengeX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yaw adamLar haLa iddianame yok fiLan diyenLer nerede diye konuşuo embesiL embesiL.. 1 senedir Bu dava var ve iddianamesi yok ozaman nerdeydiniz 1 senedir akLınız neredeydi Lan?Sizin Başbakanınız Sizin GerizekaLı hükümetiniz oLmayan bir davanın iddianamesini biLe 1 senede hazırLar işte böyLe..

    Anca işinize geLdiği gibi anLayıp işinize geLdiği gibi konuşuyosunuz hadi komik yazıLarınızLa bizLere cevap veriyosunuz utanmadan.

    .Peki bu yazıyı okuyanLardandamı utanmıyorsunuz?

    YobazLıkta biryere kadar arkadaş akıLlanın artık ya !


    -----------------------------

     

    Hocam iddaname kaç sayfa ve hangi zaman aralıklarını içeriyo bi baksana... :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    music bunu yazdı:
    -----------------------------
    2500 sayfalık iddaname 1 günde hazırlanacak değil ya bunun delil toplaması var delilerin kime ait olduğu bağlantılar gibi bi sürü sorunu var sorgusu var tabi 1 yılda hazırlanacak sanki önceden polistinizde bu işlerin her detayını biliyosunuz
    -----------------------------

    Sen önceden poLismiydin 14 yaşındasın git kumda oyna bu konuLar aşar seni şuan oLduğu gibi saçmaLamaya başLarsın iLerdede..

    İddianame yokken okadar insanı neden içeri aLdıLar? Yaw iddianame oLmadan biri içeri aLınabiLirmi ya? BöyLe saçma bişey oLabiLirmi?

    İçeri girio adam soruo ben neden içerdeyim cevap yok ortada bi dava yok yazı yok beLge yok sonra içerde artk nasıL davranıoLarsa insanLar öLdü bu iddianamesi oLmayan dava yüzünden ozamanLar ve siz haLa ergenekon'u savunuyorsunuz..

    Bir iddianame oLmadan kimsei içeri atamassın okadar..1de 1 yıLda hazırLandı die ukaLaca cevapLar veriyosunuz..

    Görüş oLarak sormuyorum Mantıken aLıomu böLe bişei akLınız? Hayır aLıosa gerçekten büyük sorununuz var demektir yardım aLın bukadar...

Toplam Hit: 8391 Toplam Mesaj: 57