folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ergenekon Neyin İntikamı?



Ergenekon Neyin İntikamı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    ergenekon nato'nun gizli ordularından biridir.  ergenekon'a mensup kişilerin çoğu vatana hizmet ettiklerini sanırlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maydonoz07
    maydonoz07's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ergenekon hakkında bir çok kaynaktan çeşitli haberler duyuyoruz ama en basitinden şunu söyleyebilirim tutklananların çoğu Türk Ortodoks Kiliselerinin yöneticileri bu kişiler fener rum patrikhanesinin (bartholomeos itinin) ekümenlik rüyasının önündeki en büyük engeldir Cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllarda kiliselerin Atatürkün emriyle Türk Ortodos Kilisesine bağlandığını düşünürsek bu kişilerin üstüne özellikle gidildiği izlenimi doğuyor. bu konu hakkında varsa  delillerin bir an önce kamuoyuna açıklanması gerekmektedir


    Türk"üz, Türkçüyüz, Atatürkçüyüz, Atsızcıyız, Turancıyız. Basbuğumuz: Atatürk, Yol Göstericimiz: Nihal Atsız, Silahımız: Damarlarımızdaki asil kan, Hedefimiz: Turan! Soyumuz; Saf Türk Soyudur, Dilimiz; arınmıs Türkçe"dir, Töremiz; ne Arap"ın, ne kürdün ne de Batı"nın töresidir, özbeöz Türk"ün töresidir. Türk"ün töre ve kültürünü, yasam tarzı olarak benimseyip yaşar ve yaşatiriz. GökTanrı Türk"ü Korusun..... TÜRK IRKI SAĞ OLSUN....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bu konu iicin hafizamda tek kalan bir salonda bir cok kisinin bayrak ve silahin uzerine turkiyeyi korumaya yemin ettiqi qoruntudur.. o zaman demistimki.. bunlarin yanina iki ortodoks bi papas iki rahibe 3 canci takarlar...(ki bakilirsa yan sanayi olduklari qoze batacaktir)verirler medyanin( ki onceden adi kartel medya gecerdi ki simdi DoSt kuvvetlerdir)eline istedikleri kaliba sokarlar)))munecccin deilim ama ..goeunen koy klavuz istemez)


    yok biSi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    "çatlı"ları, "peker"leri, "ağca"ları destekleyen vatandaş sürüleri de gördük. "küçük"ler mi bunların abisi, bunlar mı "küçük"lerin abisi, yoksa hepsinin daha büyük abileri mi var, ya da biraz daha abartacak olursak alayının abisi holyone mı bilemeyiz; ama kesin olan bir şey var ki ortalık yerde birileri "damı dötü" dağıtıyor, evelelallah çok fena bir şekilde de dağıtıyor.

    Bu arada renegadealien'ı asalım derin tarikatçılık oynamasım. HolyOne bana daha çok demokratik ve laik görüküyor. :P


    kendinize ayığ olunuz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    yakintakip bunu yazdı:
    -----------------------------
    Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
    -----------------------------

    İmzana bakınca birden şaşırdım. Oldu mu şimdi? 16 Mart öğrenci katliamı, 7 TİP'li öğrencinin katledilerek öldürülmesi, 

    Susurluk, uyuşturucu, mekan basma, KONTR-GERİLLA (GLADIO) yapılanmaları olunca vatansever oluyor dimi?

    Sana ben tercihini ondan bundan yap gibi bir bir söylemde bulunmayacağım.

    Ama yaparken de, seçtiğin kişi iyilik mi yapmış yoksa kötülük mü?


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    yakintakip bunu yazdı:
    -----------------------------
    Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
    -----------------------------

    İmzana bakınca birden şaşırdım. Oldu mu şimdi? 16 Mart öğrenci katliamı, 7 TİP'li öğrencinin katledilerek öldürülmesi,

    Susurluk, uyuşturucu, mekan basma, KONTR-GERİLLA (GLADIO) yapılanmaları olunca vatansever oluyor dimi?

    Sana ben tercihini ondan bundan yap gibi bir bir söylemde bulunmayacağım.

    Ama yaparken de, seçtiğin kişi iyilik mi yapmış yoksa kötülük mü?


    -----------------------------

     

    Bana 80 öncesinin olaylarını anlatma o zaman herkes birbirini vuruyordu. Aynı gunde aynı silahlarla ıkı farklı görüşe ait kahvehaneler taranıyordu. Dediklerınden sadece uyuşturucu kısmında haklısın ama o ınsanlar içeri alındıktan sonra yada öldükten sonra uyuşturucu pazarı kimin eline geçti paralar nerelere gidiyor. 

     

    Şu kişi veya bu kişi beni ilgilendirmez. Çatlıyı severım ben ama üsttekı arkadaş onu tahribatta da sevenlerın olacağını düşünememiş sürü demiş

     

    Neyse konu ergenekon dağıtmayalım  

Toplam Hit: 3047 Toplam Mesaj: 18