Ergenekon Neyin İntikamı?
-
ergenekon nato'nun gizli ordularından biridir. ergenekon'a mensup kişilerin çoğu vatana hizmet ettiklerini sanırlar.
-
ergenekon hakkında bir çok kaynaktan çeşitli haberler duyuyoruz ama en basitinden şunu söyleyebilirim tutklananların çoğu Türk Ortodoks Kiliselerinin yöneticileri bu kişiler fener rum patrikhanesinin (bartholomeos itinin) ekümenlik rüyasının önündeki en büyük engeldir Cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllarda kiliselerin Atatürkün emriyle Türk Ortodos Kilisesine bağlandığını düşünürsek bu kişilerin üstüne özellikle gidildiği izlenimi doğuyor. bu konu hakkında varsa delillerin bir an önce kamuoyuna açıklanması gerekmektedir
-
bu konu iicin hafizamda tek kalan bir salonda bir cok kisinin bayrak ve silahin uzerine turkiyeyi korumaya yemin ettiqi qoruntudur.. o zaman demistimki.. bunlarin yanina iki ortodoks bi papas iki rahibe 3 canci takarlar...(ki bakilirsa yan sanayi olduklari qoze batacaktir)verirler medyanin( ki onceden adi kartel medya gecerdi ki simdi DoSt kuvvetlerdir)eline istedikleri kaliba sokarlar)))munecccin deilim ama ..goeunen koy klavuz istemez)
-
"çatlı"ları, "peker"leri, "ağca"ları destekleyen vatandaş sürüleri de gördük. "küçük"ler mi bunların abisi, bunlar mı "küçük"lerin abisi, yoksa hepsinin daha büyük abileri mi var, ya da biraz daha abartacak olursak alayının abisi holyone mı bilemeyiz; ama kesin olan bir şey var ki ortalık yerde birileri "damı dötü" dağıtıyor, evelelallah çok fena bir şekilde de dağıtıyor.
Bu arada renegadealien'ı asalım derin tarikatçılık oynamasım. HolyOne bana daha çok demokratik ve laik görüküyor. :P
-
Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
-
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
-----------------------------İmzana bakınca birden şaşırdım. Oldu mu şimdi? 16 Mart öğrenci katliamı, 7 TİP'li öğrencinin katledilerek öldürülmesi,
Susurluk, uyuşturucu, mekan basma, KONTR-GERİLLA (GLADIO) yapılanmaları olunca vatansever oluyor dimi?
Sana ben tercihini ondan bundan yap gibi bir bir söylemde bulunmayacağım.
Ama yaparken de, seçtiğin kişi iyilik mi yapmış yoksa kötülük mü?
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
Apoyu desteklemektense çatlıyı desteklemeyı tercih ederim yada ahmet kaya iyi bi insan demektense pekeri desteklemeyi tercih ederim. Konu ergenegonken pekerin çatlının konun içinde ne işi var
-----------------------------İmzana bakınca birden şaşırdım. Oldu mu şimdi? 16 Mart öğrenci katliamı, 7 TİP'li öğrencinin katledilerek öldürülmesi,
Susurluk, uyuşturucu, mekan basma, KONTR-GERİLLA (GLADIO) yapılanmaları olunca vatansever oluyor dimi?
Sana ben tercihini ondan bundan yap gibi bir bir söylemde bulunmayacağım.
Ama yaparken de, seçtiğin kişi iyilik mi yapmış yoksa kötülük mü?
-----------------------------Bana 80 öncesinin olaylarını anlatma o zaman herkes birbirini vuruyordu. Aynı gunde aynı silahlarla ıkı farklı görüşe ait kahvehaneler taranıyordu. Dediklerınden sadece uyuşturucu kısmında haklısın ama o ınsanlar içeri alındıktan sonra yada öldükten sonra uyuşturucu pazarı kimin eline geçti paralar nerelere gidiyor.
Şu kişi veya bu kişi beni ilgilendirmez. Çatlıyı severım ben ama üsttekı arkadaş onu tahribatta da sevenlerın olacağını düşünememiş sürü demiş
Neyse konu ergenekon dağıtmayalım
