folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Erotik Klibiyle "Hadise" Yaratmış.



Erotik Klibiyle "Hadise" Yaratmış.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    sumer bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=10&vid=2441

    kl.bin linkini veriyim arkadaslar.ama bişiy söliyim abartılacak hiç bir şey yok klip te.haberciler biras salla mış haberi yazarken izleyin hak vereceksiniz bana.


    -----------------------------
    yok yav  hayal kırıklığına uğradım. reklam amaçlı habermiş desene ozaman :S

    kız serkandan çok robotla haşir neşir olmuş :S

    artı nez ablamızın popo salladığı klip bundan daha iyi :S

    ama genede hadiseye bitiorum :C

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=10&vid=2441

    kl.bin linkini veriyim arkadaslar.ama bişiy söliyim abartılacak hiç bir şey yok klip te.haberciler biras salla mış haberi yazarken izleyin hak vereceksiniz bana.

    -------------------------

    sana hiç hak vermiyom , la görmüyon mu adam arkadan yapıyor bide kızla erkeği baglamıslar birbirine memelerine dokunuyorrr ma ne kaldı baskaa , kızın namusu gitti :)))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    By_Gizemli bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=10&vid=2441

    kl.bin linkini veriyim arkadaslar.ama bişiy söliyim abartılacak hiç bir şey yok klip te.haberciler biras salla mış haberi yazarken izleyin hak vereceksiniz bana.

    -------------------------

    sana hiç hak vermiyom , la görmüyon mu adam arkadan yapıyor bide kızla erkeği baglamıslar birbirine memelerine dokunuyorrr ma ne kaldı baskaa , kızın namusu gitti :)))


    -----------------------------

    herif sarmamış robota kaçmış
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek

    ulem ne kadar cok izleniyo bu karı:) sayfa yarım saatte acıldı :D

    ed: erotzm var biraz ama abartıldıgı kadar da değil bana biraz j.timberlake kliplerini anımsattı :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Yeni nesil Avrupa kaşarı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZiPPeR
    ZiPPeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2008
    Erkek
    bu kız o. geldi o. gicecek :D:D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    kötü robot bile yalamış lan hadiseyi bi bize düşmedi lan fakarım böle işi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    Lord-Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    we are looking for her new clip :)
    -----------------------------

    n when i see her new clip i will go to bathroom :D


    -----------------------------

    what:D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Gözümden düştü bu karı :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    bunlar sadece öpülmek ve s.mek için varolan insanlar o yüzden normaldir diye düşünüyorum :d

    ünlülerin %80 ninin porno filmi var zaten erotik klip çekseler dokunmaz bunlara :D

Toplam Hit: 6016 Toplam Mesaj: 35