Ertan Hakkında :)
-
ertanın gebze darıca sahillerinde yaşadığını biliyom aynı okulda aynı hocalardan eğitim aldığını biliyom melikşah diyince hatırlar adil hocayıda bilir:)
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
olabilü :) böle giderse kokoda kazanamaz üniverste falan gerçi bende kendimden emin deilim ama :)
-----------------------------koko gozu kapalı 290 yapıo sen neden bahsedion =)
-
ertan nerelerdesin yaa
bi cevap yaz :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------ertan nerelerdesin yaa
bi cevap yaz :D
-----------------------------
DamLar Birazdan -
geldim hocalar.. :) Benim özel hayatımd ile bu kadar ilgilendiğinizi bilmiyordum.. Açıklama getireyim o zaman
1985 Kars Doğumluyum.
Kocaeli-Gebze de oturuyorum
2003 Yılında Gebze Teknik Lisesi Endüstriyel Elektronik Mezunuyum. Almış olduğumuz eğitim içler acısı.bize gerçek manada a ne fen-matematik dersleri ne de doğru dürüst elektronik dersleri verildi. Lise bittikten sonra yanlış yollara saptım:) Bu yanlışlar 3 yılıma mal oldu.Mankenlik işi ile uğraşmıştım bir zamanlar.. Hal böyle olunca ortamdan kopamıyorsun,derslerini etkiliyor.Zaten öss diye bir mantalite yok.Dershanelerde pek görmez kimse beni,günüm istanbulda geçer gider..
Geçen yıl artık git oğlum dedim kendi kendime ama dersh. yarı bıraktığım için 2 puanla eksikle öğretmenliğe giremedim. Kısmet böyleymiş..Bu sene bi daha deniyoruz bakalım. Şuan Sayısal 1 den 280 civarı yapıyorum. Okuldan çok düşük geliyor bana.. 70 :( 3-5 puan daha alırsam ve Allah da nasip ederse Uçak elektroniği beni bekliyor :)
Fatih e gelince.. kendisi uzaktan akrabam olur.. Yaklaşık 2 yıldır görmüyorum :)
Haddim olmayarak bir tavsiye de bulunmak istiyorum;
Ayaklarınız her daim yere bassın.Boş hayaller kurmayın,gerçekçi olun. Çevrenizdekileri düşünün.Özellikle "annenizin" sözünü dinleyin.Emin olun ki Anneniz hep haklıdır.İlerde bunu daha iyi anlarsınız...
Söyleyeceklerim bu kadar.. varsa sorunuz yanıtlayabilirim
ek olarak daha 5 yıl olmadı ;) Ayrıca bu sınava 3. başvuruşum :)
-
ertan hoja.. anne sözü kısmına katılıyorum +999 çok basıma geldi..
-
ben fatihin yalancısyım suan yine burda abone oldu buraya :D
-
Boşver okuma hacım, okuyupta ne oalcaksın. Gel seni çuval fabrikasına sokalım. Anladın sen onu :D
