.Es Nedir Fikri Olan Varmı
-
Turan-Mete aydınlattıgın için teşekkür ederim .
Kafama şimdide bu takıldı neden .epx yapmışlar acaba:D
-
Naps bunu yazdı:
-----------------------------Turan-Mete aydınlattıgın için teşekkür ederim .
Kafama şimdide bu takıldı neden .epx yapmışlar acaba:D
-----------------------------kafalarine esmistir :)
-
teşekkürler turan reis
bilgilendirdin bizi php üzerinden yapmışlar yani
-
benim thrbt uzantili dosyam php applicationdur.evet dogru
Toplam Hit: 6637 Toplam Mesaj: 15
