folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Esatpasaihl.Com Hacked



Esatpasaihl.Com Hacked

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hoca ne yaptın sen ya şimdiye kadar   bi  hack yaptıgını  gormedım  duymadım  demekki  cok kızmıssın hocam

    kontra bisiklet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ummeti_bela
    ummeti_bela's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    bayzin de hack islerine karismis=))) bu adama da hack yaptirdilarsa vardir bunda bir hikmet diyoruz ve  alkisliyoruz=) bayzin kisisel savas  baslattiiii=))tebrikler:)ayrica resimdeki TEK  kisilik DEV  ordu rene yide goruyoruz ve cok kilo almissin renem diyoruz=D

    yok biSi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ummeti_bela bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin de hack islerine karismis=))) bu adama da hack yaptirdilarsa vardir bunda bir hikmet diyoruz ve  alkisliyoruz=) bayzin kisisel savas  baslattiiii=))tebrikler:)ayrica resimdeki TEK  kisilik DEV  ordu rene yide goruyoruz ve cok kilo almissin renem diyoruz=D
    -----------------------------

     Hocam ben zaten eskiden hack yapıyordum.Çok msn ve pc hacklemistim. 5-6 aydır hack yapmıyordum.Ama bu yöneticilerden biri beni çok kışkırttı.Yoksa ben kimseye kolay kolay dokunmam.Zaten web hek bilgimde yok fazla  :)


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hoca  koydugun resmı  sankılım ben cekmıştım yalnış hatırlamıyorsam  öle

    kontra bisiklet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    koyulan resimden birşey olmaz oldu bende bir site hackliyeyim koyayımtayyip ağanın resmini tayyipmihacklemişoluyor ayrıca şuda var unutmayın Türkiyedekihackerların hacklediği her 2 siteden birinde Atatürk'ün resmi var

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    index i kaldırmışlar varsa birisi göstersin meraklandım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------
    tanrı onları korusun :|
    -----------------------------

    :D :D yorum yok 


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
     Duyurular
    Esatpasaihl.Com ||
    Esatpasaihl.Com | Haftanin & Ayin Üyesi

    Haftanin Üyesi Hümam Özkara Seçilmistir.Tebrik Ederiz...!

     

    Tahribat.com Duyurular

    Tahribat.com | Günün Üyesi
    Bayzinid: 34749

    ARkadaşımızın başarılarının devamını dileriz:D:D 

     


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    index i kaldırmışlar varsa birisi göstersin meraklandım
    -----------------------------


    Savaş mı kaybettik beyler? Ülkemizi araplar işgal etmiş. Ülke planlı olarak araplaştırılıyor, cahilleştiriliyor ve fakirleştiriliyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    hack üstüne gitseydim biraz acaba açık imam hatip yada dini sömürü sitesi kalırmıydı merak ediyorum =)  güzel iş devamını bekkleriz.
Toplam Hit: 6390 Toplam Mesaj: 47