Escort Hamile Kaldı | Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    34 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    KaptaN bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı

    arkadaşım sen alenen zina etmişin. bence; hala hayattayken böyle bi günahın altından kalkmak için neler yapmak gerekir, bi hocayla konuş. öldükten sonra ahiret hayatında hesabını nasıl verecen? orda bu yanlışı kurtarma adına bişey yapamazsın. küçük bi tavsiye vereyim; kalkabildiğin kadar her gece kalkmaya çalış teheccüt namazı kıl. günahına af dile (;

    muta nikahı kıyıp sex yapsak sonra boşal boşal boşal pardon boşol boşol boşol desek sorun olmaz sanırım

    iyi diyonda kaptan kimi kandırıyon? (: az düşünsene; seni yoktan var ediyo, sana diyoki senin helalin olmadan sex yapma. dediğine göre; bir günlüğüne helalin yapıyon sexi yapıyon sonra boşol sonra hiçbirşey olmamış gibi devam. kendini Allah'ın yerine koysana; beni yaratıyon diyonki helalin olmadan yapma sonra benim böyle bişey yaptığımı düşün bir günlüğüne helalim yapıyom gün sonu boşol. kimi kandırıyon? bana ne yaparsın??? (;


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    Eskortran Helallik istediginizden dolayı sizi tebrik ediyorum at bey 

     


    •••
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek
    Maldonado bunu yazdı

    '' 🐴  Yalani, S2M inanani '' arkadasa hitaben soylenmis😅

    :D :D :D :D    sabah  sabah  perişan ettin beni :D 


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altaier
    Altaier's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2014
    Erkek

    Ya sabah sabah ne güldüm arkadaş buradan daha çok ekmek çıkar 😂😂


    Karakterli insanların ruhu yaralarla doludur ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    olm her kimsen iyi taşak geçiyosun bizimle.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Uveys
    Uveys's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2015
    Erkek

    süpersin. arada böyle eğlenceli konular açın da gülelim :)


    Sadelik demek güzellik demektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frekaze
    frekaze's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2015
    Erkek

    Eskortun resmini ve telefonu atabilirmisin bana özelden vücüt hatları güzelmi bakacağım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    frekaze bunu yazdı

    Eskortun resmini ve telefonu atabilirmisin bana özelden vücüt hatları güzelmi bakacağım.

    Ah hocam bence hayatının hatasını yaptın.. :)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    NighT_JudGe bunu yazdı
    Maldonado bunu yazdı

    '' 🐴  Yalani, S2M inanani '' arkadasa hitaben soylenmis😅

    :D :D :D :D    sabah  sabah  perişan ettin beni :D 

    Hahahahaha aynen ya🐴🐴🐴🐴

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    dostum hamilelik süresince başka bir escort ile devam edebilirsin.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
Toplam Hit: 9704 Toplam Mesaj: 71
aşk ilişki meyve aşk yasak