Eşek Şakası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bazaryeri
    bazaryeri's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Abi süper bi plan :D:D Yapmak lazım kesin yapmak lazım :D:D

    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek
    kola fıskırınca kızın tipe bak yaa :D    downloadhelper kaydetmişken telefona atiim de deneriz :D

    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    Kızı ve düşük bel pantolonunu da ayrıca takdir ettim:)

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    mal tutmaya çalışıyo:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek
    kesin denicem bende :D

    Dell Teknik Destek - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi.Böyle bir şans nasıl olabilir ? banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir ve bunuda bir admin görsün ve farketsin ve ab ban ı al şaka gibi :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Jeee :-) Yazıkk tatLı ve modernmişde kızımız :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    siz buna bakın, ne çakıyo beeeee

    Kız arkadaşa 1 Nisan eşek şakası!


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz buna bakın, ne çakıyo beeeee

    Kız arkadaşa 1 Nisan eşek şakası!


    -----------------------------

    İnsanın iLk gördüğüne çakası geLiyor (A)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Puhaha denemek lazım :)

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz buna bakın, ne çakıyo beeeee

    Kız arkadaşa 1 Nisan eşek şakası!


    -----------------------------
    oyyy oyyyy:D

    http://www.timsah.com/Guzel-kiza-esek-sakasi/Zd00VMJezNA bide bu var harbi mal bu karı valla:D

     

    edüt:

    http://www.timsah.com/Kizdan-istemdisi-esek-sakasi/N0MTMuMvieK baya gomik la bu da

     http://www.timsah.com/Guzel-sevgiliye-esssssek-sakasi/qdMTMnr0D5o güya şaka yapıo adam kadının aq:D


    imza
Toplam Hit: 1684 Toplam Mesaj: 14