Esir Patlatma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!? 


    -----------------------------
    yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?

     

     


    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek
    önceden ogrish gibi sitelerden çok şey ögrendik.bunlar fazla etkilemiyor artık : )

    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?


    -----------------------------
    yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?

     -----------------------------

    hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?


    -----------------------------
    Sonuçta illa ölmesi gerekmiyor onların, ömür boyu hapis daha makul bence.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?


    -----------------------------
    yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?

     -----------------------------

    hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem 

    -----------------------------

    ne olursa olsun karşındaki bi insan.. bu sekilde eylemler takdir edilemez hoş görülemez.. Hoş görenleride o bombanın üzerine oturmuş bi şekilde görmek isterdim acıkcası..Bakalım düşüncelerinde bi değişiklik olucak mı diye..


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sonuçta illa ölmesi gerekmiyor onların, ömür boyu hapis daha makul bence.
    -----------------------------

    Sana göre makul olabilir ama o yakalanan adamlar için öyle değil malesef. Ömür boyu hapsi ölmeye tercih mi edersin? Bana sorsalar etmem :\


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Athzai_Khaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    SpoofU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
    -----------------------------

    hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?


    -----------------------------
    yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?

     -----------------------------

    hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem 

    -----------------------------

    ne olursa olsun karşındaki bi insan.. bu sekilde eylemler takdir edilemez hoş görülemez.. Hoş görenleride o bombanın üzerine oturmuş bi şekilde görmek isterdim acıkcası..Bakalım düşüncelerinde bi değişiklik olucak mı diye..


    -----------------------------

    kafasına sıkılsa mezarı belli olur. bunların parçası bile kalmıyo yazık be.

     


    ///______________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    Saddam'a tü kaka diyen arkadaşlar o dönemi ve o coğrafyayı iyi analiz etmeleri gerektiğini düşünüyorum

    1. Aşiretlerin baskın olduğu ve güçün ( silah) ön planda olduğu bölge
    2. inanılmaz boyutlarda rantiyenin döndüğü bir bölge ( bakınız= petrol )
    3. savaşın hiç eksik olmadığı bir bölge

    Ev kadınlarının bile çarşı pazar alış verişi yaptığı sırada yanı başında patlayan bombalara, silahlara kayıtsız kalabildigi bir bölgede ceza vererirken " iki tokat atıp yollayın bunları veya kimse duymadan görmeden idam edin dersen iki günde adın YUMOŞ'a çıkar kimse seni iplemez!

    Saddamın durumu güçler dengesi olarak açıklanabilir.

    Saddamı deviren Amerikanın yaptıkları ve neden olduğu karmaşaya, vahşete ne demeli o zaman?

    O bölgede ayakta kalabilecek bir liderin tek dayanağı DİKTATÖRLÜKtür. Bunu anlamak için şu an Irak'ın içinde bulunduğu karmaşaya bakmak yeterli.

    Saddamın zamanında kovaladığı ve Turgut Özalın kucak açtığı peşmergelerin Ülkemize verdiği zararı görmek ( bakınız PKK, Talabani, Berzani  ) için alim olmaya gerek yok.

    " Tarih tekerrürden ibarettir " lafı aslında Hitler ve Yahudiler ile Saddam ve ölümüne sebep olduğu kişileri düşününce daha bir anlamlı oluyor sanki! Sadece şu an İSRAİL'in uyguladığı vahşeti ve Yahudilerin dünya ekonomisini ele geçirmiş olmaları bile aslında Hitlerin gösterildiği kadar deli olmadığını ortaya koyuyor. İleri görüşlülük denebilir bence :)

    Dip not : Kabir azabı diye bir kaç topicde fikir beyan eden arkadaş bu inanç meselesidir ispatı ve şahiti olmayn konularda ancak fikir yürütebiliriz ve sonuçta herkesin fikri kendi içinde sabittir değiştiremezsin!

    Tartışmaya girilmeyecek üç konu vardır

    • DİN
    • SİYASET
    • FUTBOL

    Bu konularda fikirleri asla ve asla değiştiremezsiniz

    En bi Dip not : Esir patlatması = Teke zortlatması süperdi hala yazarken bile gülüyorum :))))

      


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
Toplam Hit: 7847 Toplam Mesaj: 55