Esir Patlatma
-
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-----------------------------
yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ? -
önceden ogrish gibi sitelerden çok şey ögrendik.bunlar fazla etkilemiyor artık : )
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-----------------------------
yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?-----------------------------
hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-----------------------------
Sonuçta illa ölmesi gerekmiyor onların, ömür boyu hapis daha makul bence. -
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-----------------------------
yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?-----------------------------
hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem
-----------------------------
ne olursa olsun karşındaki bi insan.. bu sekilde eylemler takdir edilemez hoş görülemez.. Hoş görenleride o bombanın üzerine oturmuş bi şekilde görmek isterdim acıkcası..Bakalım düşüncelerinde bi değişiklik olucak mı diye..
-
SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Sonuçta illa ölmesi gerekmiyor onların, ömür boyu hapis daha makul bence.
-----------------------------Sana göre makul olabilir ama o yakalanan adamlar için öyle değil malesef. Ömür boyu hapsi ölmeye tercih mi edersin? Bana sorsalar etmem :\
-
BiGGest bunu yazdı:
-----------------------------
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------SpoofU bunu yazdı:
-----------------------------
Allah korkusu mu var bunlarda, herşeyi yapar bunlar.
-----------------------------hay allam... kafasına sıksa ne farketcek?!?
-----------------------------
yani patlatması daha mantıklı mı geldi sana ?-----------------------------
hyr bunun allah korkusuyla ne alakası var, sonuçta herifler ölcek(infaz edilcek), yöntemi ne farkeder? ha bombayla olmuş ha silahla... hadi yakılıyo olsalar bişi demeicem
-----------------------------
ne olursa olsun karşındaki bi insan.. bu sekilde eylemler takdir edilemez hoş görülemez.. Hoş görenleride o bombanın üzerine oturmuş bi şekilde görmek isterdim acıkcası..Bakalım düşüncelerinde bi değişiklik olucak mı diye..
-----------------------------kafasına sıkılsa mezarı belli olur. bunların parçası bile kalmıyo yazık be.
-
Saddam'a tü kaka diyen arkadaşlar o dönemi ve o coğrafyayı iyi analiz etmeleri gerektiğini düşünüyorum
- Aşiretlerin baskın olduğu ve güçün ( silah) ön planda olduğu bölge
- inanılmaz boyutlarda rantiyenin döndüğü bir bölge ( bakınız= petrol )
- savaşın hiç eksik olmadığı bir bölge
Ev kadınlarının bile çarşı pazar alış verişi yaptığı sırada yanı başında patlayan bombalara, silahlara kayıtsız kalabildigi bir bölgede ceza vererirken " iki tokat atıp yollayın bunları veya kimse duymadan görmeden idam edin dersen iki günde adın YUMOŞ'a çıkar kimse seni iplemez!
Saddamın durumu güçler dengesi olarak açıklanabilir.
Saddamı deviren Amerikanın yaptıkları ve neden olduğu karmaşaya, vahşete ne demeli o zaman?
O bölgede ayakta kalabilecek bir liderin tek dayanağı DİKTATÖRLÜKtür. Bunu anlamak için şu an Irak'ın içinde bulunduğu karmaşaya bakmak yeterli.
Saddamın zamanında kovaladığı ve Turgut Özalın kucak açtığı peşmergelerin Ülkemize verdiği zararı görmek ( bakınız PKK, Talabani, Berzani ) için alim olmaya gerek yok.
" Tarih tekerrürden ibarettir " lafı aslında Hitler ve Yahudiler ile Saddam ve ölümüne sebep olduğu kişileri düşününce daha bir anlamlı oluyor sanki! Sadece şu an İSRAİL'in uyguladığı vahşeti ve Yahudilerin dünya ekonomisini ele geçirmiş olmaları bile aslında Hitlerin gösterildiği kadar deli olmadığını ortaya koyuyor. İleri görüşlülük denebilir bence :)
Dip not : Kabir azabı diye bir kaç topicde fikir beyan eden arkadaş bu inanç meselesidir ispatı ve şahiti olmayn konularda ancak fikir yürütebiliriz ve sonuçta herkesin fikri kendi içinde sabittir değiştiremezsin!
Tartışmaya girilmeyecek üç konu vardır
- DİN
- SİYASET
- FUTBOL
Bu konularda fikirleri asla ve asla değiştiremezsiniz
En bi Dip not : Esir patlatması = Teke zortlatması süperdi hala yazarken bile gülüyorum :))))
