Eski 45Likler Pikap
-
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------
darknessteel bunu yazdı:
-----------------------------
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------

Hocam böyle bi olay var.Bizim birader satıyo bunlardan ama birader yurt dışında bilgi alıp sana pm atarım.Cd,plak,usb,radyo filan güzel bi olay yani :)
-----------------------------hocam biraderinle yurt dışından döndüğünde doğrudan görüşme imkanımız olursa çok makbule geçer, çok saolasın
-----------------------------Hocam ben yarın filan sorarım biradere fiyatını filan buraya yazarım uyarsa da 8.aya getirtebiliriz.Yarın bu başlığa ürünle ilgili özellikler fiyat vs yazarım.
-----------------------------300 euro civarıymış amagetirmesi sorun olur diyoicinde mp3 kasetçalar pikab cd oynatici ve radio var usb stik kopyalama funksionluymuş.İsteyen olursa bi hal çaresine bakmaya çalışırım.
-----------------------------Üstad markası nedir modeli nedir peki?* Getirilmesindeki problem çözülemez mi?*, bu arada değerli müritler müziğe olan ilginiz için teşekkürler, o zaman mazhar alanson, cem yılmaz ve sami özerden geliyor "bu ne biçim hikaye böyle"
