Eski Bir Robot Oyunu Vardı Adı Neydi ?
-
robotombow mu :D
-
http://cache.armorgames.com/files/games/age-of-war-616.swf
al bunu oyna bundada ileride robotlar çıkıyo :d -
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------
bir istekte benden bir adadaymıssınız bi mevziniz varmış mevzide kurulu bir uçak savar denizden gelen askerleri vuruyormussunuz askerler paraşütle denize düşüyormuş sonrasında tanklar geliyormus tank başına bir mermi veriyormuş oyun ıskalarsan o bölümü geçemiyormuşsun arkadaşım anlattı ama adını bilmiyormuş yardım edebilecek varmı kardeşlerim .
-----------------------------the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
fifsonic dediğin oyunu biliyorum zamanında cok oynardıkda adı bi türlü aklıma gelmedi ama düşünüyorum gelince yazacam
sahilden karsıdan askerler gelio denizden falan onları indiriosun baya eski bi oyun 2000 falan olması lazım
-----------------------------heh işte o oyun hatırlayabildin mi adını
