Eski Gmail Hesabını Kurtarma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Merhaba Hocalar

    Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.

    "Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."

    bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yok  


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    Merhaba Hocalar

    Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.

    "Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."

    bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yok  

    Merhaba Serdar üstad,

    Maalesef zor bir durum ve geçmişte oturum açtığınız IP ve aynı cihaz olmadan Google izin vermiyor.. İstersen mobil cihazda gizli sekme ve masaüstü görünümünde yeniden dene.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    cenk88 bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    Merhaba Hocalar

    Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.

    "Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."

    bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yok  

    Merhaba Serdar üstad,

    Maalesef zor bir durum ve geçmişte oturum açtığınız IP ve aynı cihaz olmadan Google izin vermiyor.. İstersen mobil cihazda gizli sekme ve masaüstü görünümünde yeniden dene.

    2 kere ev değiştirdim pc telefon değiştirdim hocam o zamandan bu zaman bir şey kalmadı :(


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    google babaya mail at durumu izah et yardımcı olurlar sanki.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    2 yıl giriş yapmayıca mıydı neydi , aktif olmayınca hesap siliniyordu galiba... 
    silinince tekrardan alınmasına izin verirler belki :/ 

    aklıma direkt bu geldi :S

    evet baktım ... 2 yılmış ...

    aktiflikten kasıt konusunda emin değilim,  giriş yapmak ok de hesap mail alınca o da aktiflik sayılır mı acaba ...

    radres tarafından 07/Şub/26 15:36 tarihinde düzenlenmiştir

    valar morghulis ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uruAdania
    uruAdania's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2025
    Erkek

    Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor. 


    Hayatınızdaki en önemli iki gün; doğduğunuz gün ve nedenini öğrendiğiniz gündür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    uruAdania bunu yazdı

    Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor. 

    kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    tasindigin bolgedeki bir internet kafe'yi dene abi ama uzerinden 10-15 sene falan gectiyse tum ip havuzlari vs vs degisti.



    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emirhan-exp
    emirhan-exp's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2010
    Erkek

    aslında inspector dan yapılıyor ama 1 milyon deneme lazım. 

    bulunca bütün maillere girersin :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uruAdania
    uruAdania's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2025
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    uruAdania bunu yazdı

    Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor. 

    kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen

    Çok saçma... 10 yıllık mail hesabım bir şekilde kontrolümden çıkarsa soğuk su içmekle kalacağım yani? :D


    Hayatınızdaki en önemli iki gün; doğduğunuz gün ve nedenini öğrendiğiniz gündür.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    uruAdania bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    uruAdania bunu yazdı

    Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor. 

    kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen

    Çok saçma... 10 yıllık mail hesabım bir şekilde kontrolümden çıkarsa soğuk su içmekle kalacağım yani? :D

    O yuzden bi kredi karti bagla, soguk su icersin.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
Toplam Hit: 1321 Toplam Mesaj: 12
gmail