Eski Gmail Hesabını Kurtarma
-
Merhaba Hocalar
Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.
"Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."
bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yok -
SeRDaR bunu yazdı
Merhaba Hocalar
Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.
"Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."
bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yokMerhaba Serdar üstad,
Maalesef zor bir durum ve geçmişte oturum açtığınız IP ve aynı cihaz olmadan Google izin vermiyor.. İstersen mobil cihazda gizli sekme ve masaüstü görünümünde yeniden dene.
-
cenk88 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdı
Merhaba Hocalar
Eskiden kullandığım bir gmail hesabım vardı uzun zamandır kullanmadım, şifresinide unuttum o hesaba girdiğim eski cihazlar filanda artık yok şifremi unuttum kısmından kurtarma e-postasını biliyorum kurtarma e-postasına kod yollatıyorum gelen kodu giriyorum aşağıdaki uyarıyı veriyor.
"Google'ın tanımadığı bir cihazda oturum açmaya çalışıyorsunuz ve bu kişinin siz olduğunuzu kanıtlamamıza yetecek bilgiye sahip değiliz. Güvenliğiniz için şu anda burada oturum açamazsınız."
bu durumu nasıl aşabiliriz? mail düşmemiş sıfırdan almak isteyince bu mail mevcut diyor. gezindim nette doğru dürüst bir cevpta yokMerhaba Serdar üstad,
Maalesef zor bir durum ve geçmişte oturum açtığınız IP ve aynı cihaz olmadan Google izin vermiyor.. İstersen mobil cihazda gizli sekme ve masaüstü görünümünde yeniden dene.
2 kere ev değiştirdim pc telefon değiştirdim hocam o zamandan bu zaman bir şey kalmadı :(
-
google babaya mail at durumu izah et yardımcı olurlar sanki.
-
2 yıl giriş yapmayıca mıydı neydi , aktif olmayınca hesap siliniyordu galiba...
silinince tekrardan alınmasına izin verirler belki :/
aklıma direkt bu geldi :Sevet baktım ... 2 yılmış ...
aktiflikten kasıt konusunda emin değilim, giriş yapmak ok de hesap mail alınca o da aktiflik sayılır mı acaba ...
radres tarafından 07/Şub/26 15:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor.
-
uruAdania bunu yazdı
Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor.
kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen
-
tasindigin bolgedeki bir internet kafe'yi dene abi ama uzerinden 10-15 sene falan gectiyse tum ip havuzlari vs vs degisti.
-
aslında inspector dan yapılıyor ama 1 milyon deneme lazım.
bulunca bütün maillere girersin :)
-
SeRDaR bunu yazdıuruAdania bunu yazdı
Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor.
kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen
Çok saçma... 10 yıllık mail hesabım bir şekilde kontrolümden çıkarsa soğuk su içmekle kalacağım yani? :D
-
uruAdania bunu yazdıSeRDaR bunu yazdıuruAdania bunu yazdı
Direkt olarak Google'a mail atman şart gibi görünüyor. Güvenlik ayarları gereğince sistem izin vermiyorsa seni doğrulayacak olan şahıs olmalı. Bankalarda olduğu gibi bazı izinler operatör tarafından ayarlanabiliyor ancak bazı izinler operatöre gerek kalmadan kullanıcı tarafından halledilebiliyor.
kişisel hesaplarda bu mail işine bakmıyorlarmış genelde ticari hesaplarla ilgileniyorlarmış ama piyasada google atılacak bir mail de yok zaten bu konuyla ilgilenen
Çok saçma... 10 yıllık mail hesabım bir şekilde kontrolümden çıkarsa soğuk su içmekle kalacağım yani? :D
O yuzden bi kredi karti bagla, soguk su icersin.
