folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder (Eski Günlerin Hatrına)!Uyumayan Müritler Buraya!



(Eski Günlerin Hatrına)!Uyumayan Müritler Buraya!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    Bu konuyu en son 5/8/2007 de açmıştık:dHortlatmayayım dedim... 

    Madem uyumuyoruz bağri topluca bişiler yapalım eğlence olsun muhabbet olsun mesela gelin hepimiz googleye birlikte denyo ile saldıralım :D(şaka:D)

     başka iyi fikri olan?

    benim msn adresi dead.night@hotmail.com  ekleyin isterseniz toplu böle karizmatik bir sohbet ederiz:D

     

    Eskiler bilir toplu gece yarısı ggörüşmesinii....

    Haydi bakalım ..

    Yada tbt grup msn i falan varsa ona geçelim...

    Vs vs vs

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    group310300@hotmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek
    hep beraber uyumaya çalışalım.. başaracağımaza inanıyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    Denemekten Ne Çıkar :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    bu konuyu gördüm uykum kaçtı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    eskilerden değilim ama biraz yeni gibiyim :)  sohbetiniz veya muhabbetinizde burada bana yer var mı ? :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    o kadar eski değilim ama deneyelim bakalım =)

    der--meister@hotmail.com

     

    bnce msn nicklerinin ynaına tbt de yazalım da belli olalım? 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    eskilerden değilim ama biraz yeni gibiyim :)  sohbetiniz veya muhabbetinizde burada bana yer var mı ? :)
    -----------------------------

    var emmi buyur..msn grup maili yukarda

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    eskilerden değilim ama biraz yeni gibiyim :)  sohbetiniz veya muhabbetinizde burada bana yer var mı ? :)
    -----------------------------

    var emmi buyur..msn grup maili yukarda

     


    -----------------------------

     

    kanka grup silinmiş diyo ama ? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    zndmn bunu yazdı:
    -----------------------------

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    eskilerden değilim ama biraz yeni gibiyim :)  sohbetiniz veya muhabbetinizde burada bana yer var mı ? :)
    -----------------------------

    var emmi buyur..msn grup maili yukarda

     


    -----------------------------

     

    kanka grup silinmiş diyo ama ? 


    -----------------------------

    landet k.bakma hacı :F 

     

     

    #  Abdullah 'Azad' Gök {  hic qitmemeni dilemistim senden qizli..  }:
    neler çeviriyorsunuz yine ?
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    walla abi kısa matrajlı uzun soluklu filmler :F
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    sende ne var:F
    #  Abdullah 'Azad' Gök {  hic qitmemeni dilemistim senden qizli..  }:
    abi deme hacı
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    tamam abi :F
    #  Abdullah 'Azad' Gök {  hic qitmemeni dilemistim senden qizli..  }:
    bende hep var hiç yok
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    hapvar
    #  Abdullah 'Azad' Gök {  hic qitmemeni dilemistim senden qizli..  }:
    sagol ben kullanmıyorum hap yada ciga
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    (: ateşin var mı hacıı:|
    '   By   HeadBangeR   || Tektanesini Çook Seviyor..:
    sigara buldukj kreyzi den ateşimiz yok:F

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    Konuya yazanlar beni eklesin grup çalışmıyor.......

    Ayrıca eskileri mera eden varsa

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=Uyumayan%20Müritler%20Buraya&folderid=38119

    Ne olursan kim olursan gene gel!!!

Toplam Hit: 4652 Toplam Mesaj: 48