Eski Pc Den Kurtulmak..?
-
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------128 ekran kartı (geforce)
128+256 ram
30 gb harddısk
anakart (elitegroup)
cd rom
celeron 1.70
bilgisayar böyle bişey ne kadar verırıler arkadaşlar
-----------------------------
Bu ne ya evde boşuna yer işgali :)) sat eskiciye gitsin.. 10 YTL verirse hiç pazarlık bile yapma. -
hiç yoktan cd rom u işe yarar yeni pcye takarsın aynı anda diskten diske kopyalama yaparsın
hdd ye de yedeklerini koyaysın malum para etmiyo bi işe yarasın :)
ramları yeni pcde boş slot varsa tak ama hızları dikkat et yok takmıcam diyosan arkadaşlarına ver sevabina :D
tabii anakartla işlemci için yapabilecegin bişi yok :)
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
monitor senin olsun kasana 25 ytl veririm
-----------------------------
öyle olsa çöpe atarım
-----------------------------
ozaman beleşe yolla:)) gittigidiyor.com ikinci el bilgisayar fiyatlarına bak senin bu külüstür 25 bile etmez:)
-----------------------------25 ytl etmıyorsa nie veriyorsun kardeşim enayimisin gittigidiyor.comdan al
----------------------------yavaş gel hoca
-----------------------------
tamam yavaş gelirim acıtmam
-----------------------------
uyarayım dedim acıtamayacağın herhalinden belli
-----------------------------ummadık taş baş yarar
-
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
monitor senin olsun kasana 25 ytl veririm
-----------------------------
öyle olsa çöpe atarım
-----------------------------
ozaman beleşe yolla:)) gittigidiyor.com ikinci el bilgisayar fiyatlarına bak senin bu külüstür 25 bile etmez:)
-----------------------------25 ytl etmıyorsa nie veriyorsun kardeşim enayimisin gittigidiyor.comdan al
----------------------------yavaş gel hoca
-----------------------------
tamam yavaş gelirim acıtmam
-----------------------------
uyarayım dedim acıtamayacağın herhalinden belli
-----------------------------ummadık taş baş yarar
----------------------------umma modunda olduğumu nerden çıkardan hayatımda hiç bu kadar emin olmamıştım ;)
ya bence sen o pc yi (satabiliyosan) gittigidiyordan sat
belki sitenin adı değişir negidernedegidecek.com ;)
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
monitor senin olsun kasana 25 ytl veririm
-----------------------------
öyle olsa çöpe atarım
-----------------------------
ozaman beleşe yolla:)) gittigidiyor.com ikinci el bilgisayar fiyatlarına bak senin bu külüstür 25 bile etmez:)
-----------------------------25 ytl etmıyorsa nie veriyorsun kardeşim enayimisin gittigidiyor.comdan al
----------------------------yavaş gel hoca
-----------------------------
tamam yavaş gelirim acıtmam
-----------------------------
uyarayım dedim acıtamayacağın herhalinden belli
-----------------------------ummadık taş baş yarar
----------------------------umma modunda olduğumu nerden çıkardan hayatımda hiç bu kadar emin olmamıştım ;)
ya bence sen o pc yi (satabiliyosan) gittigidiyordan sat
belki sitenin adı değişir negidernedegidecek.com ;)
-----------------------------mükemmel bir espiri gerçekten bu espiriyi yapmaktan utanmadım demek bravo
-
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
monitor senin olsun kasana 25 ytl veririm
-----------------------------
öyle olsa çöpe atarım
-----------------------------
ozaman beleşe yolla:)) gittigidiyor.com ikinci el bilgisayar fiyatlarına bak senin bu külüstür 25 bile etmez:)
-----------------------------25 ytl etmıyorsa nie veriyorsun kardeşim enayimisin gittigidiyor.comdan al
----------------------------yavaş gel hoca
-----------------------------
tamam yavaş gelirim acıtmam
-----------------------------
uyarayım dedim acıtamayacağın herhalinden belli
-----------------------------ummadık taş baş yarar
----------------------------umma modunda olduğumu nerden çıkardan hayatımda hiç bu kadar emin olmamıştım ;)
ya bence sen o pc yi (satabiliyosan) gittigidiyordan sat
belki sitenin adı değişir negidernedegidecek.com ;)
-----------------------------mükemmel bir espiri gerçekten bu espiriyi yapmaktan utanmadım demek bravo
-----------------------------harbiden komik
-
256ram bana lazım olabilir hoca ama yalnız o
sevabına da alabilirim:D
satarmısn satarsan ne kadar istersin
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
rapist34 bunu yazdı:
-----------------------------
azrail_baba bunu yazdı:
-----------------------------
monitor senin olsun kasana 25 ytl veririm
-----------------------------
öyle olsa çöpe atarım
-----------------------------
ozaman beleşe yolla:)) gittigidiyor.com ikinci el bilgisayar fiyatlarına bak senin bu külüstür 25 bile etmez:)
-----------------------------25 ytl etmıyorsa nie veriyorsun kardeşim enayimisin gittigidiyor.comdan al
----------------------------yavaş gel hoca
-----------------------------
tamam yavaş gelirim acıtmam
-----------------------------
uyarayım dedim acıtamayacağın herhalinden belli
-----------------------------ummadık taş baş yarar
----------------------------umma modunda olduğumu nerden çıkardan hayatımda hiç bu kadar emin olmamıştım ;)
ya bence sen o pc yi (satabiliyosan) gittigidiyordan sat
belki sitenin adı değişir negidernedegidecek.com ;)
-----------------------------mükemmel bir espiri gerçekten bu espiriyi yapmaktan utanmadım demek bravo
-----------------------------harbiden komik
-----------------------------
herkez kaliteli espiri yapamaz ama sen espırıdende anlamıosun be hacı -
CaPTiXX bunu yazdı:
-----------------------------256ram bana lazım olabilir hoca ama yalnız o
sevabına da alabilirim:D
satarmısn satarsan ne kadar istersin
-----------------------------
dayı onu satarsam pc yı kımse almazkı ya kusura bakma dayı:D -
bu ne yaw sidik yarışına dönmüş olay :S
hocam sen en iyisi satma pc fln sende raatlarsn milletde raatlar tbt de raatlar boşuna post kasmamış olursun:)
