Eskişehirliler Nerdesiniz !!!
-
Chaoser bunu yazdı:
-----------------------------
Cuma günü behemoth adlı mürid ile eskya geliyoruz conan'a katılcağız anadolu ünide olacağız zumsuj uygunsan gel la senle tanışmayı isterim atack kanka sende gel ist buluşmasında gelmedin orda görüşek
-----------------------------hocam şimdi gördüm pardon.arıyorum ama açmıyorsun.
dipnot:nete falan gelirse beni arasın die yazdım..
-
Yada bahar şenliklerine gelin anadolunun şebo da zaten orda (kesin ordadır her yıl geliyor) iyi dağıtırırz orda
Edit = Tamam en son dün yazılmış cewaba ama mühim bir konu güzel bi toplantı yapcaz erskişehirde o yüzden yani.
-
Eskişehirden bende varım arkadaşlar ne oluyor ne bitiyor lan daha çocuktum bu siteyi ilk tanıdığımda :D
neyse niye gelmeyelim ki?gelelim tabii :)
Toplam Hit: 7470 Toplam Mesaj: 64
