folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eskişehirliler Nerdesiniz !!!



Eskişehirliler Nerdesiniz !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cuma günü behemoth adlı mürid ile eskya geliyoruz conan'a katılcağız anadolu ünide olacağız zumsuj uygunsan gel la senle tanışmayı isterim atack kanka sende gel ist buluşmasında gelmedin orda görüşek
    -----------------------------

    hocam şimdi gördüm pardon.arıyorum ama açmıyorsun.

    dipnot:nete falan gelirse beni arasın die yazdım.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Linger
    Linger's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Yada bahar şenliklerine gelin anadolunun şebo da zaten orda (kesin ordadır her yıl geliyor) iyi dağıtırırz orda

     

    Edit = Tamam en son dün yazılmış cewaba ama mühim bir konu güzel bi toplantı yapcaz erskişehirde o yüzden yani. 


    Do you have to let it Linger ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiridoz
    asiridoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Eskişehirden bende varım arkadaşlar ne oluyor ne bitiyor lan daha çocuktum bu siteyi ilk tanıdığımda :D

    neyse niye gelmeyelim ki?gelelim tabii :)

Toplam Hit: 7470 Toplam Mesaj: 64