Esrar Dede Nooldu Yaw?
-
Evet çok iyi birisidir..
Allah hayırlısını nasip etsin..
Bu arada olmayanlardan bahsediyoruz da cLk nerede bileniniz var mı ? :S
-
hayırsızın teki amk :) giderken hiç arayıp sormadı.
hayırlı teskereler şimdiden kendisine :) muhabbetini özlediğim birkaç insandan biri, inşallah seneye aramızda :)
-
esrardede karamürseldeymiş eğitim için sonra balıkesire gidicekmiş adam mayın gemisine düşmüş arayıpta bulamadığı şey :))))
-
halamı görüşen yok??
-
En Son Konu Açmıştı, İskenderunda AcemiLiğini Bitirip YaLavada Devam Ediordu
-
Hocalar,keyfi yerindeymiş acemilikten sonra telefonla konuştum ben.
Gemi hayatı dior.
Özel mesajda atmıştı.Yeni adresi gelsin ziyaretinede gidecem.
Toplam Hit: 2168 Toplam Mesaj: 17
