Ethernet Kartı Lütfen
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------
boşver adminler düzeltir.. nvidianın ağ kartını hiç duymadım ben :)modeli yok mu
-----------------------------
network card nvidia nforce ağ denetleyicisi yazıyor baskada bisey yok neyse yaw bu vista zaten starter home edision kurarım -
verdiğim linkte bak hoca.. vardır orda driverlerı xp içni..
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------
verdiğim linkte bak hoca.. vardır orda driverlerı xp içni..
-----------------------------
çok sağol hoca teşekkürler bu kesin olur -
bulamazsan yaz buraya... eğer cvp gelmezse bana pm atabilrisin...
-
bulamazsan driver magic diye program var onu dene hocam.. oda işini görmezse buraya yaz ona göre yardımcı oluruz hocam..
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 16
