folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Euro Truck Simulator 2 Multiplayer



Euro Truck Simulator 2 Multiplayer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Deli gibi çekti canım ha oyunu zaten oynayan biriydim laptopta kasmaya başladı bi temizlik format sonrası multi iyi gderdi..


    Kendine İyi Bak ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Humble dan satın alıp steam'A attım oyunu ver oradan indirdim kurdum. Ama oyunu online oynamak için gerekli olan alpha sitesi steam kütüphanesinde oyunu görmüyor. Humble dan satın aldığım için mi böyle bi sorunla karşı karşıyayım. Bilen arkadaşlar bi yardımcı olabilirler mi?


    http://yanduvar.blogspot.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @Iruretta

    Multiplayer oyun yapımcılarından ayrı olarak geliştirildiği için extra yükleme gerekiyor.

    http://alpha.ets2mp.com/ bu adrese gir, steam yazna yeşil butona bas. Steam sayfasına gideceksin. Kullanıcı girişi yapınca direk sayfaya geri atar seni ve kırmızı bir download butonu çıkar. İndireceksin, rardan kurulum dosyasını çıkaracaksın. Kurulum yapacaksın.

    Kurarken senden oyunun yerini isteyecek, steamın kurulu olduğu dizindeki "Steam\SteamApps\common\Euro Truck Simulator 2" klasörünü göstereceksin. Kurulduktan sonra kısayolunu masaüstüne atıyor zaten. O kısayol ile multiye gireceksin. Multi oynamak için steamın açık kalmalı.


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    @Iruretta

    Multiplayer oyun yapımcılarından ayrı olarak geliştirildiği için extra yükleme gerekiyor.

    http://alpha.ets2mp.com/ bu adrese gir, steam yazna yeşil butona bas. Steam sayfasına gideceksin. Kullanıcı girişi yapınca direk sayfaya geri atar seni ve kırmızı bir download butonu çıkar. İndireceksin, rardan kurulum dosyasını çıkaracaksın. Kurulum yapacaksın.

    Kurarken senden oyunun yerini isteyecek, steamın kurulu olduğu dizindeki "Steam\SteamApps\common\Euro Truck Simulator 2" klasörünü göstereceksin. Kurulduktan sonra kısayolunu masaüstüne atıyor zaten. O kısayol ile multiye gireceksin. Multi oynamak için steamın açık kalmalı.

    alpha sitesine giriyorum ve o yeşil buton ile steam bağlantısını yapıyorum ama oyun bulunamadı diyor.


    http://yanduvar.blogspot.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @Iruretta single playera gir bir nakliyat yap oyunu save et oyundan çık ve tekrar dene.

    ek olarak, steam profilin gizliyse açık yapman gerekebilir. Bunu da; steamın ana penceresinde topluluk sekmesinin yanında nickin vardır ona tıkla profiline gideceksin. Sağda "profilimi düzenle" linkine bas, "gizlilik ayarlarım" kısmına geç, Profil durumu ayarını herkese açık yap kaydet ve tekrar dene.

    pesimistzombie tarafından 22/Tem/14 19:59 tarihinde düzenlenmiştir

    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Olay steamin gizlilik ayarlarıyla ilgiliymiş. Açtım hallettim. TBT tırlarının arasında yerimi yazın grubumuzu açarım


    http://yanduvar.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Ya beyler çok mu zevkli bu tır oyunları? Bir ev arkadaşım vardı açıyordu laptopta bir Kibariye bir Abdurrahman Önül dinleye dinleye kasıyordu manyak.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    csfrt bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    Iruretta bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    biri indirim mi dedi :)

    https://www.humblebundle.com/weekly?utm_source=Humble+Bundle+Newsletter&utm_campaign=876872af0c-Humble_Weekly_Bundle_Simulators_2&utm_medium=email&utm_term=0_990b1b6399-876872af0c-100357101

     

    paketi alan olursa universe sandbox ı hediye gönderin hocalar :D sonuçta oyuna muhtaç insanım. 1 gün oruç tutmazsınız yani..

    buradan nasıl alışveirş yapıyoruz ben bi bok analmadım ya

    hocam en allta para seçenekleri var ordan 10$ ı seçiyorsun ardından mail adresini yazıyorsun ve sonra istediğin şekilde ya paypal ya kredi kartıyla alışveriş yapıyorsun. ben daha önceden çok yaptım. 

    mesela custom para der ve 1$ yazarsan sadece baştaki 3 oyunu almış oluyorsun 6$ ödersen 5 oyunu almış oluyorsun 10$ ödersen tüm oyunları almış oluyorsun

     

    @Altair yok hocam sadece 10$ ödeyeceksin hepsi senin olacak

    @KotomineKirei evet hocam 10$ ödeyince hepsi senin oluyor $_$

     

     

    dlc ler dahil mi bu pakete? yoksa ayrıca mı almak lazım?

     

     

    Dlc paketleri dahil değil, bundle ile alınanlarda belirtmedilerse dlc'leri kendin ayrı alıyorsun.

    yazan şeyi aynen alıntılıyorum; (bende dahil değil diye düşünmüştüm ama sanırım biri dahilmiş :) )

     

    Includes the debut of the Fantasy Paint Jobs Pack, available exclusively through this bundle.

    BerkayCit tarafından 22/Tem/14 22:05 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Bu konuyla yeni bise öğrendim yaa.. Bi zamanlar FMicrosoft Flight Simulator X oynardık o kdr eglenceli ve ögreticiydi. Kokpitteki butonlar gercek ucak tepkisi veriyodu vs vs bilen bilir ztn. Daha sonra M.soft bi ara son verdi geliştirmeye. sonra Microsoft Flight diye bişe çıkardıç Simulatör kelimesini kaldırmakla içine etmişti ztn bi boka benzemeyen bişeydi. En son onu da kaldırmış. Tır da zevklidir ama uçak çok ayrı bişey. Multipilayerden toplanıp özel günlerde beraber ucmalar falan vay mk.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    http://www.bundlestars.com/all-bundles/euro-truck-simulator-2-collectors-bundle/

     

    burdan daha önce alan oldu mu burda dlc ler falan da var güvenilirse burdan alalım diğer oyunları oynamiycam ben zaten.

     

    edit: bitmiş galiba bu :(

    csfrt tarafından 23/Tem/14 01:38 tarihinde düzenlenmiştir

    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
Toplam Hit: 10345 Toplam Mesaj: 89