folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Euro Truck Simulator 2 Save Dosyaları



Euro Truck Simulator 2 Save Dosyaları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    parası bol tırı fılan olan var mı gencler :D paylasssın save dosyalarını 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Ben oyunu oynadığım kadarıyla zarar eden arkadaşlara birkaç öneride bulunabilirim.

    Öncelikle bu oyun 18 Wheels Steel of Amerika oyununa benzemiyor. Dolayısıyla ne kadar şoför o kadar kazanç diye bir şey yok.

    Olay şu, tuttuğunuz şoförler bağlı oldukları garajın bulunduğu şehirdeki dorselerden kendi özelliklerine göre (uzun yol, tehlikeli madde, hassas yük, değerli yük ve zamanında teslimat) alıyorlar. Gittikleri şehirlerde de garajın bulunduğu şehre gelmesi gereken ve alabileceği dorse varsa alıyor, şehre dönüyor. Dorse bulamazsa boş dönüyor. Haliyle bu da yol giderleri olarak size zarar olarak dönüyor.

    Benim nacizane tavsiyem, bir anda krediye yüklenmeyin. Oyuna başlarken ben 100.000€ kredi çektim ve kamyon aldım. Sonra bir süre kendim para kazanmaya başladım ve param oldukça birikince kredi borcumu toptan ödedim. Daha sonra 400.000 € kredi çektim, var olan garajımı büyüttüm. Üzerine iki kamyon aldım ve şoför tuttum. Kredi borcu bitmeden de yeni bir şey yapmayacağım.

    Bir şehirde şoförlerinizi eğitmeden 3 kamyondan fazla kamyonunuz olmasın. Eğitimsiz şoförünüz fazla olursa kargolar gider, ama sürekli boş dönerler. Ayrıca uzağa gidemeyecekleri için bir süre sonra kargo dahi bulamayacaklar.

    Sonuç olarak, bir şehirdeki garaj sayısını 3 ten 5 e çıkarmak için o şehirdeki var olan şoförlerinizin kabiliyetlerini artırmanız gerekiyor. Aksi halde gereksiz yere zarar ediyorsunuz.

    RaNGeR tarafından 04/Kas/12 23:20 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    çok para ve çok tır var , isteyen varsa paylaşayım.. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    https://hotfile.com/dl/178517020/89b9a4c/profile.rar.html

    buydun indirin, ekran görüntüsü eklemeye erindim.
    25 tır , 25 şöför var, modifiyeli tır var bi tane. 

    tırların hepsi en iyileri diyebilirim. 
    şöförler idare ediyo. 
    en az 10 milyon euro var hesapta.. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    anasını satayım serial istedi sildim oyunu deli uyuz oldum 

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    EnableTurk bunu yazdı
    emreslmn bunu yazdı

    Bende gunde bır yarım saat 1 saat oynuyorum. fazladan ıkı arac aldım 2de sofor tuttum kredı cekıp. Fakat soforler sureklı ıcerı sokuyor benı. Nedenını bır turlu cozemedım. Daha bır karlarını goremedım tum sayaclar - gosterıyor onlarla ılgılı. 

    şerefsizler ya :/

    :D


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Draenei bunu yazdı
    EnableTurk bunu yazdı
    emreslmn bunu yazdı

    Bende gunde bır yarım saat 1 saat oynuyorum. fazladan ıkı arac aldım 2de sofor tuttum kredı cekıp. Fakat soforler sureklı ıcerı sokuyor benı. Nedenını bır turlu cozemedım. Daha bır karlarını goremedım tum sayaclar - gosterıyor onlarla ılgılı. 

    şerefsizler ya :/

    :D

    :D


    www.kriptopedi.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Çizdik :)


    İmza YOK !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

     http://oi50.tinypic.com/nytsfr.jpg

     

     

     

     

     

     

     http://oi47.tinypic.com/2ujplit.jpg

     

    Buda benden olsun ; http://www.mediafire.com/download.php?c94aa4bajnb77aj

    uzun yola 1 değerli yüke 3 taşıma eğitimine 1 puan harcanmıştır.400bin lik kredi var :D

     

    Cesnist tarafından 05/Kas/12 10:52 tarihinde düzenlenmiştir

    طדṮ
Toplam Hit: 15052 Toplam Mesaj: 20