Evde İhtiyacınız Olabilir, Mini Matkap.
-
bu aralar kim konu açsa üstüne gidiliyor, millet konu açmaya korkar oldu. az sakin olun la...
-
burhan808 bunu yazdı
Patenti bana ait.
Ziyaaaaaa :)
-
burhan808 bunu yazdıiQsuz bunu yazdı
hocam vidalama matkabı var bendede bosch oxi ama ona kıyıpta bunu yapamam.
anasını siker motorun çok zorlamaya gelmıyo vidalama matkapları.
Hacım makina üzerinde tadilat yapmadığın için korkma. Motoru zorlama konusunada gelince vida sıkarken zaten zorlanıyor, malum vida sıkmak zor olduğundan bu cihazlar var. Ayrıca vidalama matkabı içini sökmediysen bilmeyebilirsin, sıkma gücünü dişli kısımdan alıyor yani motoru zorlamıyorsun. Arabayı rampa yukarı 1. viteste çıkmak gibi vidalama mantığı.
bu cümleyi kurma nedenin moment bilmemek mi?
dişliyi çok zorlarsan oda motoru zorlar motor zorlanırsa aşırı akım çeker.aşırı akım çekerse ne olur hadi sen tamamla.
Jay-Jay bunu yazdıiQsuz bunu yazdıhocam vidalama matkabı var bendede bosch oxi ama ona kıyıpta bunu yapamam.
anasını siker motorun çok zorlamaya gelmıyo vidalama matkapları.
bende denedım bunu o modelde birşey olmadı catır catır calıstı hocam .
tamam aynı işlemi üst üst dene bakalım hala çatır çatır çalışacak mı?
bunu yapmak için bu kadar uğraşan adam.herhalde işlemi bir sefer yapmak için kurmadı.
uzun süreli kullanımda (ki burada uzun anlamı ıkı uc ay değil iki üç gün) motorun haşat olması cebinden paranın çatır çatır çıkması anlamına gelir.
iQsuz tarafından 20/Kas/13 18:11 tarihinde düzenlenmiştir -
iQsuz bunu yazdıburhan808 bunu yazdıiQsuz bunu yazdı
hocam vidalama matkabı var bendede bosch oxi ama ona kıyıpta bunu yapamam.
anasını siker motorun çok zorlamaya gelmıyo vidalama matkapları.
Hacım makina üzerinde tadilat yapmadığın için korkma. Motoru zorlama konusunada gelince vida sıkarken zaten zorlanıyor, malum vida sıkmak zor olduğundan bu cihazlar var. Ayrıca vidalama matkabı içini sökmediysen bilmeyebilirsin, sıkma gücünü dişli kısımdan alıyor yani motoru zorlamıyorsun. Arabayı rampa yukarı 1. viteste çıkmak gibi vidalama mantığı.
bu cümleyi kurma nedenin moment bilmemek mi?
dişliyi çok zorlarsan oda motoru zorlar motor zorlanırsa aşırı akım çeker.aşırı akım çekerse ne olur hadi sen tamamla.
Canım kardeşim, yaptığım bu uygulama emin ol vida sıkmadan daha az yoruyor makinayı. Ben videoda olayı abartım ayak bileği gibi odun deldim 4'lük uçla hani anlaşılsın gücü diye. 10'luk ucu takıp, kolona dayarsan zaten makina momente falan bakmaz dönmez bile. Momenti işin içine sokarsan, bu cihazı kullanamayız. Zorlandığı yerde düğmesinden elini çekiceksin bu kadar basit. Hayır rampa yukarı 1. vites falan yazdım ona mı kızdın? Bi derdin var ama hadi hayırlısı.
-
Adam yapmis iste biseyler uzatiyosunuzda uzaaaaatiyosunuz :)
Senin isine yaramaz belki baskasinin isine yarayabilir.
Eline saglik hocam. -
bundan her yıl birtane alırım her yılda arıza yapar mk
-
yav adama ne saldırıp durdunuz anlamadım, tmm profesyonel değil ama basit işler için 10 numara bişey. Ben bu arkadaştan önce 2010-2011 gibi bi yılda aynısını yapıp(hatta mandren(7.5 liraya almıştım o zaman) anahtarlı değil elle sıkmalı daha iyiyidi :)) bi çok basit işte kullandım. hatta demir bile deldim, tmm gıy gıy gıy yarım saat sürüyo pil de bitiyo delene kadar ama işe yarıyo. En güzeli de plastik bişeye basit bir delik açman gerekiyosa koca ağır bi matkap çıkarıp hazırlayana kadar hemen 2 dk da bitiriyosun işini. Bunla duvar falan delmeyi de hayal etmemişsinizdir umarım, yavaşlığını geçtim darbeli değil zaten, basit işler için 10 numara. Ağaç falan delecekseniz de mecburen biraz ince uç kullanmak lazım, kalın uç sıkışır kasar zaten.
-
Jay-Jay bunu yazdıiQsuz bunu yazdıhocam vidalama matkabı var bendede bosch oxi ama ona kıyıpta bunu yapamam.
anasını siker motorun çok zorlamaya gelmıyo vidalama matkapları.
bende denedım bunu o modelde birşey olmadı catır catır calıstı hocam .
tamam aynı işlemi üst üst dene bakalım hala çatır çatır çalışacak mı?
bunu yapmak için bu kadar uğraşan adam.herhalde işlemi bir sefer yapmak için kurmadı.
uzun süreli kullanımda (ki burada uzun anlamı ıkı uc ay değil iki üç gün) motorun haşat olması cebinden paranın çatır çatır çıkması anlamına gelir.
makineye abanarak delme esnasında zorlamadıgın surece motorunda hıcbır sıkıntı yapmaz hocam ayrıca bu makineyle kalın konstrüksiyon çelikleri de delmeyeceğimize göre veya gidip kalın kiriş betonda delmeyeceğimize göre sorun olmaz hocam .
-
noname bunu yazdı
bu aralar kim konu açsa üstüne gidiliyor, millet konu açmaya korkar oldu. az sakin olun la...
olabilir böyle şeyler zaten eski konuları gezince elenecek tayfanın hemen elendiğini görürsün alttaki kırmızı ban yazılarıyla
ha ortam guzeldir kendi işe yaramazdır tekrar girmek ister ortama adam olur oyle gelir bir dahakine
DestinatioN tarafından 21/Kas/13 13:08 tarihinde düzenlenmiştir
