folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Evde Nargile Közü Yapmak



Evde Nargile Közü Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    tataryigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    fiyatı 3,5 TL ile 5 TL arası değişiyor. 1 LT jel yakıt fiyatı da 2 TL en fazla :)


    -----------------------------
    eyvallah hocam çok sağol. kiri pası çok olur mu peki yakınca


    since 2005 // tbt
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    tataryigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)


    -----------------------------

    çok sağol hocam


    since 2005 // tbt
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    küçük piknik tüplerinden aldım umarım evi patlatmadan yapmayı becerebilirim :D


    since 2005 // tbt
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    tataryigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)


    -----------------------------

    aynenn :)

    en temizi budur boyutuda küçüktür. ahanda buda resmi.

    çokta ucuz birşey. kiri pası tozu dumanı hiçbişeyi yok varlığını bile unutursunuz :D 

    s


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Narasimha
    Narasimha's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    pürmüz ve küçük piknik tüpü al köze tut 2 dakikada hazır. 3 senedir böyle kullanıyorum


    Eğer güneşi gözden kaçırdım diye gözyaşı dökersen, yıldızları da gözden kaçırırsın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fizilal
    fizilal's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2003
    Erkek

    özel kömür var azcık ocağı açıp tutuyorsun sonra kısa sürede hazır oluyor.. 


    Herkes hoş bir seda duymak ister...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Narasimha bunu yazdı:
    -----------------------------

    pürmüz ve küçük piknik tüpü al köze tut 2 dakikada hazır. 3 senedir böyle kullanıyorum


    -----------------------------

    hocam o verilen ocak başlığına direk koydum yaptım bugün güzel de oldu ama, oraya direk koymam herhangi bir tehlike oluşturur mu ? Ayrıca ben bu tüpü bittiği zaman götürüp verdiğimde ne civar bi para alırım?

    @fizilal

    keşke ilk postu sonuna kadar okusaydın


    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 5923 Toplam Mesaj: 19