Evde Nargile Közü Yapmak
-
tataryigit bunu yazdı:
-----------------------------
fiyatı 3,5 TL ile 5 TL arası değişiyor. 1 LT jel yakıt fiyatı da 2 TL en fazla :)
-----------------------------
eyvallah hocam çok sağol. kiri pası çok olur mu peki yakınca -
ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)
-
tataryigit bunu yazdı:
-----------------------------
ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)
-----------------------------çok sağol hocam
-
küçük piknik tüplerinden aldım umarım evi patlatmadan yapmayı becerebilirim :D
-
tataryigit bunu yazdı:
-----------------------------
ne duman ne is :) ne kir pas.. devrilip yanma tehlikesi bile yok denecek kadar az.. Alıp kullanınca anlarsın zaten :)
-----------------------------aynenn :)
en temizi budur boyutuda küçüktür. ahanda buda resmi.
çokta ucuz birşey. kiri pası tozu dumanı hiçbişeyi yok varlığını bile unutursunuz :D

-
pürmüz ve küçük piknik tüpü al köze tut 2 dakikada hazır. 3 senedir böyle kullanıyorum
-
özel kömür var azcık ocağı açıp tutuyorsun sonra kısa sürede hazır oluyor..
-
Narasimha bunu yazdı:
-----------------------------
pürmüz ve küçük piknik tüpü al köze tut 2 dakikada hazır. 3 senedir böyle kullanıyorum
-----------------------------hocam o verilen ocak başlığına direk koydum yaptım bugün güzel de oldu ama, oraya direk koymam herhangi bir tehlike oluşturur mu ? Ayrıca ben bu tüpü bittiği zaman götürüp verdiğimde ne civar bi para alırım?
@fizilal
keşke ilk postu sonuna kadar okusaydın
