

Evdeki Bilgisayarı Server Yapmak İstiyorum ?
-
Öncelikle konuyu doğru yere mi açtım tam emin değilim ama en uygun kategori bu gibi duruyordu yanlış yere açtıysam affola :)
Ben evdeki bir bilgisayarıma centos kurup bunu server haline getirmek istiyorum zyxel marka da bir modemim var ip mide statik hale getireceğim fakat centos kurarken ayarları nasıl yapmalıyım centosu kurduktan sonra neler yapmalıyım modemde neler yapmalıyım bunlar hakkında bir bilgim yok bilgisi olan bir arkadaş tarif ederse çok sevinirim.
-
amac ney ne yapmak istiyorsunki soyle ona gore yardımcı olalim
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
amac ney ne yapmak istiyorsunki soyle ona gore yardımcı olalim
-----------------------------normal site hostingi gibi kullanmak istiyorum içinde site olacak bitane yavaş falan çalışması mühim değil mühim olan x.com yazınca servera bağlanıp sitenin görüntülenmesi.
-
öncelikle internet bağlantın yeterli gelecek mi?
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle internet bağlantın yeterli gelecek mi?
-----------------------------zaten 2-3 kişi maksimum bağlanacak dediğim gibi yavaş çalışsada mühim değil
-
up belki bilen çıkar :F
-
hocu file server gibi mi yapacan?
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocu file server gibi mi yapacan?
-----------------------------yok hacı sade öyle bi site barıncak içinde blog gibi bişey pek atraksiyon olmıcak yani
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
hocu file server gibi mi yapacan?
-----------------------------yok hacı sade öyle bi site barıncak içinde blog gibi bişey pek atraksiyon olmıcak yani
-----------------------------hocam ayıptır sorması ama madem 2-3 kişi girecek niye site yapıyosun anlamıyorum :D
-
http://khgik.co.cc (Ücretsiz bi domain)
Ben öyle deneme amaçlı yaptım kendi bilgisayarıma.Win 7 kullanıyorum.wampserver programı gerekli olan herşeyi barındırıyor.Ama önemli olan wan ip adresini locale yönlendirebilmen.
Edit:İnternetimi felç etmeyin sırayla.Zaten bi bok yok.
-
tuz_ruhu_03 bunu yazdı:
-----------------------------
http://khgik.co.cc (Ücretsiz bi domain)
Ben öyle deneme amaçlı yaptım kendi bilgisayarıma.Win 7 kullanıyorum.wampserver programı gerekli olan herşeyi barındırıyor.Ama önemli olan wan ip adresini locale yönlendirebilmen.
Edit:İnternetimi felç etmeyin sırayla.Zaten bi bok yok.
-----------------------------hacı peki wamp server kurduktan sora modemden yönlendirme dışnda bi ayar yapçak mıyım ?