Evdekı Sıcaktan Ve Nemden Nasıl Kurtuluruz_?
-
Sizlere bi sır vereyim bu tekniği yapan bana dua edecek. Tabiki yapan olursa.
Hava çokmu sıcak susadınızmı yada bunaldınızmı.
Girin bi odaya kapı ve pencereleri kaatın ğzerinizdekleri çıkarın sadece külot olsun.
Şimdi diz çökün başınızı öne doğru eğin ve nefesinizi tam olarak dein değilde yarım şekilde alııııııııınn ve tutun tutabildiğiniz son noktaya kadar tutun takiii açı çekinceye kadar veya aha öldüm öleceğim haaa deyinceye kadar.
Bunu 10-15 kez tekrarlayın kalkın biraz ğzerinize atletinizi giyin ve odadan çıkın bakın nasıl serinliyorsunuz.denemesi bedava bende müthiş sonuçlar verdi.
-
Hacım buzdolabının buzluk kapağını aç orada dil var oraya bişi sıkıştır oradan üflesin soğuk sana al sana on numara bir klimadan daha iyi
evdeki nemide alır soğuturda süper şekilde:D
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------Sizlere bi sır vereyim bu tekniği yapan bana dua edecek. Tabiki yapan olursa.
Hava çokmu sıcak susadınızmı yada bunaldınızmı.
Girin bi odaya kapı ve pencereleri kaatın ğzerinizdekleri çıkarın sadece külot olsun.
Şimdi diz çökün başınızı öne doğru eğin ve nefesinizi tam olarak dein değilde yarım şekilde alııııııııınn ve tutun tutabildiğiniz son noktaya kadar tutun takiii açı çekinceye kadar veya aha öldüm öleceğim haaa deyinceye kadar.
Bunu 10-15 kez tekrarlayın kalkın biraz ğzerinize atletinizi giyin ve odadan çıkın bakın nasıl serinliyorsunuz.denemesi bedava bende müthiş sonuçlar verdi.
-----------------------------sen odaya git soyun nefesini yere yığılana kadar tut sonucuna şaşıracaksın! Ambulans bedava!
-
abi bende kendi terimde boğulacam nem yüzde 90 tabi.
ben ıslak şey giymenin yararlı olacağını sansmıyorum hava neme doymuş zaten. terimi atamıyorum üstümden
Mesaj 25 Temmuz 2012 (Carsamba) Saat: 00:15'da rebellisch tarafından düzenlendi. -
Sırf donla otur evde kapını aç ceyran yaptır arada kal en mantıklısı bu bende aynı sorunlardan dolayı şikayetçiyim anca boyle serinliyebiliyorum
-
NemSon diye bir şey vardı bi araştır istersen tablet olarak elektriksiz falan çalışıyor.
-
çorapları tamamen ıslatıp giy.
-
Bende istanbuldaki sıcakdan ve nemden illallah etmiştim.
Hong Kong, Tayland gibi yerlerde kaldıkdan sonra bu sıcakta türkiyede uzun kolluyla gezerim arkadaş :D türkiyede sıcak mı nemmi var :D
-
Hocam 2.5 litrelik pet şişelerde buz hazırla, altına bi bez koyup bırak odaya. Şişelerdeki buz erirken odadaki nem azalır, rahatlarsın.
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------çorapları tamamen ıslatıp giy.
-----------------------------şeyhim atlet don fanila ıslatsın barime :D
