

Eve Server Kurdum :L (Yasal İşlem)
-
Hacılar eve server kurdum .. Free Bsd ( linux ) kurdum önce apache fln filan gereken herşeyi yükledim ve dısardan ulasılabiliyor bir problem yok fakat bir yasasl işlem yapmama gerek varmı ?!!
-
sanmıyorum.ama devlet dediğin uçandan kaçandan vergi almaya çalışan bişy.o yüzden belki bişey çıkabilir.
ama boşver bişey çıkarsada böyle kanundan haberim yok dersin bişey olmaz :) zaten haberin var mı? yok. nrden aklıma glcek?
gelmediğine görede büyük ihtimal yoktur zaten.
-
öyle bı kanun varsa ben bunu bılmıyordum haberım yoktu diyip kurtulamazsın öyle şeymı olur
-
sabit ip almalısın.server için.
name server falan kurarsın artık.yada ip ile..
bi test edelim hızı nasıl.fiber optik çekmediysen sıkıntı yaşayabilirsin.
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------
öyle bı kanun varsa ben bunu bılmıyordum haberım yoktu diyip kurtulamazsın öyle şeymı olur
-----------------------------pardan polis bey ben adam öldürmnin suç olduğunu bilmiyodum yaptım bi cahillik :) doğru olmaz.
ama bazı mali kanunlarda olur gibime geliyo.misal
dayım bi dükkan açıyo 1 yıl fln işletiyo.sonra maliycilr ne iş diye sorunca.daha yeni açtık 3 ay olmadı fln.(bildirim için tanınan belli bi süresi varmış anladığım kadarıyla)
-
yanii bi işleme gerek yok dimi :l
-
sabıka kaydı alcan, temiz olcak
nufüs örneğinin fotokopisini aslıdır die mühürletip tarayıp pdf yapcan sonra da index.pdf olarak ilk dizine koycan. :)
yok hoca ne işlemi Allah aşkına yaw, işlem mişlem yok
dnsleri felan ayarla, sabit ip al hee bi de normal adsl yetişmez, onun için uydu interneti veya fiber alman gerekebilir, işlemler bunlar.
devlete ne zaten senden.
-
okk hacılar
t$k ederim ..
-
yeni bir kanun çıktı.sunucu barındığından belge alman gerekiyor araştır istersen
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------sanmıyorum.ama devlet dediğin uçandan kaçandan vergi almaya çalışan bişy.o yüzden belki bişey çıkabilir.
ama boşver bişey çıkarsada böyle kanundan haberim yok dersin bişey olmaz :) zaten haberin var mı? yok. nrden aklıma glcek?
gelmediğine görede büyük ihtimal yoktur zaten.
-----------------------------sen polise haberim yoktu de de copu g*tune soksun,
saol valla hic gulecegim yoktuD:
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------sanmıyorum.ama devlet dediğin uçandan kaçandan vergi almaya çalışan bişy.o yüzden belki bişey çıkabilir.
ama boşver bişey çıkarsada böyle kanundan haberim yok dersin bişey olmaz :) zaten haberin var mı? yok. nrden aklıma glcek?
gelmediğine görede büyük ihtimal yoktur zaten.
-----------------------------
bilmiyosan sus ki adam sansınlar die bi söz vardır..adam ciddi bişey soruyo sen geyik yapıosun