folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Evi Karıncalar Bastı



Evi Karıncalar Bastı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    evi karıncalar bastı resmen 1 haftadır nerden çıktıkları belli değil yere ne zaman baksam sürü halinde dolaşıyor kaşındırıyorda meletler vücuda gelince yatarken falan rahatsız oluyorum detan falan sıkıyorum onlar ölüyor yine çıkıyor bitmediler bi türlü , evi ilaçlatmak dışında nasıl bir yol izlemeliyim yok etmek için ?? :S


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    ömer baba felsefesine göre karıncalar evi bastıysa sen evi terkedeceksin :)

    naftalin koyunca gözle görülemez oranda azaltıyor. bir de stratejik olarak şöyle bir yöntem deneyebilrsin.karıncaların genel olarak bulundukları yerin sana uzak bir noktasına karıncaların dikkatini çekecek şeyler (ekmek gibi) koyarak o bölgede yoğunlaşıp senden uzaklaşmalarını sağlayabilirsin ve karıncaların çıkış noktalarına kalıcı su koyarak çıkmalarına engel olabilirsin.

    rahatsız etseler bile öldürme günahtır sonuçta onların da canı var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

     

    civcivler hal eder


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Allahtan benimkisi gibi akrep ve fareler basmadı (: şanslısın


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    edüt büdüt floood oldu


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    acikistihbarat bunu yazdı:
    -----------------------------

    ömer baba felsefesine göre karıncalar evi bastıysa sen evi terkedeceksin :)

    naftalin koyunca gözle görülemez oranda azaltıyor. bir de stratejik olarak şöyle bir yöntem deneyebilrsin.karıncaların genel olarak bulundukları yerin sana uzak bir noktasına karıncaların dikkatini çekecek şeyler (ekmek gibi) koyarak o bölgede yoğunlaşıp senden uzaklaşmalarını sağlayabilirsin ve karıncaların çıkış noktalarına kalıcı su koyarak çıkmalarına engel olabilirsin.

    rahatsız etseler bile öldürme günahtır sonuçta onların da canı var.


    -----------------------------

    naftalin olayını bi denemek lazım aklıma gelmemişti, oda olmassa karınca ilacları varsa onlardan almayı düşünüyorum yok etmek için.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    HAcı gündüz bi takip et nereye giriyolar o delikleri tıka olsun bitsin işte bide yatarken şekerli su koy bi kaba onuda yere bi köşeye koy hallolur.Eğer gerçekten çok aşırı yoğunluktaysa 80 lira sanırım evi ilaçlatmak bi güzelcene ilaçladın karınca dahil bütün haşerelerdende kurtulursunuz.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Topluluk halinde gördğün yerle geçiş güzergahlarına kolonya sık ordan geçmiyolar bidaha ölüolar zaten =)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Hacı güzergahlarını ıyıcene temızle ardından oraya sınek ılacı varsa onu sık ve ardından oraya o yola tuz dök yarına hiçbirşey kalmıcak ve artı çay bardağı falan şekerli şeyleri yıka yarına bişi kalmaz.


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    @ Smirnoff : naftalinden sonra onuda deneycem hacı saolasın.

    @ skyvalet : evi ilaçlatmak yatar hacı 80 lirada az değil daha ilkel yollar deneyeyim önce olmassa en son ona başvurucam şekerli su olayınıda deneyicem bakalım.

    @ rushOut : temizliği yaptım hacı evdeki tüm bardak çanaklarıda yıkadım aksamdan beri sinek ilacı sıkıyorum şimdi tuz işlemini yapıcam bakalım nasıl sonuç getiricek , saolasın : )


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=19888102

    edit: eczanelerde bulabilirsin.

    bidaha edit: fiyatı 10 lira falan hepsini kullanamıyorsun bile zaten.


    jack daniels 160 yaşında
Toplam Hit: 2740 Toplam Mesaj: 16