Evi Karıncalar Bastı
-
evi karıncalar bastı resmen 1 haftadır nerden çıktıkları belli değil yere ne zaman baksam sürü halinde dolaşıyor kaşındırıyorda meletler vücuda gelince yatarken falan rahatsız oluyorum detan falan sıkıyorum onlar ölüyor yine çıkıyor bitmediler bi türlü , evi ilaçlatmak dışında nasıl bir yol izlemeliyim yok etmek için ?? :S
-
ömer baba felsefesine göre karıncalar evi bastıysa sen evi terkedeceksin :)
naftalin koyunca gözle görülemez oranda azaltıyor. bir de stratejik olarak şöyle bir yöntem deneyebilrsin.karıncaların genel olarak bulundukları yerin sana uzak bir noktasına karıncaların dikkatini çekecek şeyler (ekmek gibi) koyarak o bölgede yoğunlaşıp senden uzaklaşmalarını sağlayabilirsin ve karıncaların çıkış noktalarına kalıcı su koyarak çıkmalarına engel olabilirsin.
rahatsız etseler bile öldürme günahtır sonuçta onların da canı var.
-

civcivler hal eder
-
Allahtan benimkisi gibi akrep ve fareler basmadı (: şanslısın
-
edüt büdüt floood oldu
-
acikistihbarat bunu yazdı:
-----------------------------
ömer baba felsefesine göre karıncalar evi bastıysa sen evi terkedeceksin :)
naftalin koyunca gözle görülemez oranda azaltıyor. bir de stratejik olarak şöyle bir yöntem deneyebilrsin.karıncaların genel olarak bulundukları yerin sana uzak bir noktasına karıncaların dikkatini çekecek şeyler (ekmek gibi) koyarak o bölgede yoğunlaşıp senden uzaklaşmalarını sağlayabilirsin ve karıncaların çıkış noktalarına kalıcı su koyarak çıkmalarına engel olabilirsin.
rahatsız etseler bile öldürme günahtır sonuçta onların da canı var.
-----------------------------naftalin olayını bi denemek lazım aklıma gelmemişti, oda olmassa karınca ilacları varsa onlardan almayı düşünüyorum yok etmek için.
-
HAcı gündüz bi takip et nereye giriyolar o delikleri tıka olsun bitsin işte bide yatarken şekerli su koy bi kaba onuda yere bi köşeye koy hallolur.Eğer gerçekten çok aşırı yoğunluktaysa 80 lira sanırım evi ilaçlatmak bi güzelcene ilaçladın karınca dahil bütün haşerelerdende kurtulursunuz.
-
Topluluk halinde gördğün yerle geçiş güzergahlarına kolonya sık ordan geçmiyolar bidaha ölüolar zaten =)
-
Hacı güzergahlarını ıyıcene temızle ardından oraya sınek ılacı varsa onu sık ve ardından oraya o yola tuz dök yarına hiçbirşey kalmıcak ve artı çay bardağı falan şekerli şeyleri yıka yarına bişi kalmaz.
-
@ Smirnoff : naftalinden sonra onuda deneycem hacı saolasın.
@ skyvalet : evi ilaçlatmak yatar hacı 80 lirada az değil daha ilkel yollar deneyeyim önce olmassa en son ona başvurucam şekerli su olayınıda deneyicem bakalım.
@ rushOut : temizliği yaptım hacı evdeki tüm bardak çanaklarıda yıkadım aksamdan beri sinek ilacı sıkıyorum şimdi tuz işlemini yapıcam bakalım nasıl sonuç getiricek , saolasın : )
-
http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=19888102
edit: eczanelerde bulabilirsin.
bidaha edit: fiyatı 10 lira falan hepsini kullanamıyorsun bile zaten.
