

Evimin Panjuruna Düşen Bayan Çamaşırı:))
-
Adama abaza demeyin kızıyor, adam ne donu assın yeşil askeriye donu mu:)) nsye şu saat itibariyle çamaşır yok, evde kımse yok gelnce sorarım ne olduğunu kım aldığını yazarım buraya.
-
ben abaza mabaza deilim a.q dağ taş eşşek at sikiom... neyse bende ipneliğine tanga alcam aşşa komşunun balkona sallıcam üstde 5 kat var a.q herkeze kuşkuyla bakmak muhahahaha
-
sipi alemsin:D
matsigora senin haberin yok mu adam seçim yapıldı abazalık konusunda kendini aday gösterdi bundan sonra benim için bitmiştir zaten sipi bneim gözümde hep abaza:D -
way bea duygu yuklu bi konusma oldu bukadar iyi tanıdıgınızı bilmiodum a.q :D cok saolun arkadaşlar bana abaza dien herkeze sonsuz tşk dediğiniz abaza lafları size yol su elektrik olarak geri donecek muahahha
Toplam Hit: 3992 Toplam Mesaj: 25