Evimin Panjuruna Düşen Bayan Çamaşırı:))

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matsigora
    matsigora's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Adama abaza demeyin kızıyor, adam ne donu assın yeşil askeriye donu mu:)) nsye şu saat itibariyle çamaşır yok, evde kımse yok gelnce sorarım ne olduğunu kım aldığını yazarım buraya.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    ben abaza mabaza deilim a.q dağ taş eşşek at sikiom... neyse bende ipneliğine tanga alcam aşşa komşunun balkona sallıcam üstde 5 kat var a.q herkeze kuşkuyla bakmak muhahahaha

    NesTo | same shit diffirent asshole
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    sipi alemsin:D
    matsigora senin haberin yok mu adam seçim yapıldı abazalık konusunda kendini aday gösterdi bundan sonra benim için bitmiştir zaten sipi bneim gözümde hep abaza:D

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    way bea duygu yuklu bi konusma oldu bukadar iyi tanıdıgınızı bilmiodum a.q :D cok saolun arkadaşlar bana abaza dien herkeze sonsuz tşk dediğiniz abaza lafları size yol su elektrik olarak geri donecek muahahha

    NesTo | same shit diffirent asshole
Toplam Hit: 3992 Toplam Mesaj: 25