folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Evinizi Diskoya Çeviren Şarkı



Evinizi Diskoya Çeviren Şarkı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hem param yok diyon. hem araba-şarkı-piyasa üçgeninde dolaşıyon
    -----------------------------

    kim diyor olm param yok die mq


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=76315

    kafan o kadar mı güzeldi a.q? :D

    (ayrıca "bende bok gibi para var" gibisinden hava yaptın, farketmedim sanma) :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    ewt discoyla alakası yok ama bu kadar da abartmayın şarkının farklı bi havası var :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    olm babam 5 kuruş vermedi.Annem uğraşıyor işte.

    Hea aylık 1 milyar sırf anneden gelen para sana az geliyorsa eyw :) fakat gözlemlerime göre inş 600-700 yetecek.Adam eşşek gibi çalışıyor 500 ytl alıyor.Allaha şükür param falan iyi mq :)

    lisedeyken müdür çağırtmıştı beni gittim dedi ayakkabı mı ne istiyorsun söyle.Dedim ne oldu hocam ?? MEğersem işin aslı babam ve annemin maaşını tam bilmediğim için yazmamıştım.Çalışmıyorlar gibi anlamışlar :) fakat babam 1.5 annemse 2.5 civarı alıyordu.

    Yok hoca para iyi.Türkiyeden daha fazlası geliyor.Okul + yurt parasıda var.Ömür boyu bakacağıma 5 sene bakıcam sana dedi annem.Şimdi tek sorun sıkıntıdan patlayan canımın sıkıntısını geçirmek.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    la bune m.k bumu disco muzik i töbe töbe alakası yok Teneke muzik i bu...

    www.tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    ha bide narkoz ilk yorum nasılsa diğerleride öyle gider diyoduda ilki güzel dedi, diğerli alacakaranlık..
    ayrıyetten kapak olsun buda :Ç

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Vala discoya gitmedim hiç ama bunu discoda calsalar millet söver heralde Haa ot içerken  olabilir arada kafa sallar tam dağıtırsın :)

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    ah be ne dinlerdik calardik universitede iken. hoca bu direk gaz sarkidir. Offspring'i diskoda calan zihniyetin gotune koyim

    ah be ahhhh

    ah gencligimi sikti bu memleket

    ah a.q.

    of yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RIPER
    RIPER's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Disco şarkısı, Offspring ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaBLo_eSCoBaR
    PaBLo_eSCoBaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2004
    Erkek
    ne diskosu yaa ne alakaaa ???????? + yeni çıkmış bişe gibi yayınlıyosunn + kusura bakma sinirliyim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    th3Abdo
    th3Abdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek

    Ali G inda house bilen bilir full soundtrack sarki bunlardir abi cok aradim bunlari...

     

    http://www.free-albums.net/full_album-Ali_G__Indahouse-Soundtrack-181756.asp


    ...
Toplam Hit: 4199 Toplam Mesaj: 26