folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Evlenmeden Evlat Edinebilir Miyim ?



Evlenmeden Evlat Edinebilir Miyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    hocam aklıma bi fikir geldi, ben gidip yaşlı ve dul bir kadına durumu anlatsam, kadinla resmi nikah yaptirsam, ama hic bir zaman o yaşli kadinla görüsmesem, birkac sene sonra kadinla gidip evlatlik alsam. kanuna aykiri davranmamiş olurum. ama kadinla hicbir sekilde gorüsmeyecegim. sadece kanunların gereği için göstermelik evlilik yapacağim. neden yaşli kadin ? genç biri ile gostermelik evlilik yaparsak genç kadin başkasi ile evlenir, boşanma durumunda çocuğu annesine verebilirler ama yaşli olan evlenmez :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam aklıma bi fikir geldi, ben gidip yaşlı ve dul bir kadına durumu anlatsam, kadinla resmi nikah yaptirsam, ama hic bir zaman o yaşli kadinla görüsmesem, birkac sene sonra kadinla gidip evlatlik alsam. kanuna aykiri davranmamiş olurum. ama kadinla hicbir sekilde gorüsmeyecegim. sadece kanunların gereği için göstermelik evlilik yapacağim. neden yaşli kadin ? genç biri ile gostermelik evlilik yaparsak genç kadin başkasi ile evlenir, boşanma durumunda çocuğu annesine verebilirler ama yaşli olan evlenmez :)
    -----------------------------

    kadının ruhu genç cıkarsa nabıcan hoca :| :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bence direk taşıyıcı anne bul. senin çocuğu doğursun. sen byüt evlenmede . bi daha göstermede.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

     En az 5 yıldan beri evli olan veya
    » Otuz yaşını doldurmuş bulunan, 
    » Evli ya da bekar, 
    » Çocuklu ya da çocuksuz

    kişiler, evlat edinmek üzere başvuruda bulunabilmektedir.

    Koruyucu aile olayında ise dediğin gibi cocugu kendi belirlediğin sürelerde görüp egitim kıyafet gibi giderlerini karşılamayak şartıyla ailelik yapabiliyorsun ama baba deme olayı ayrı.12 yaşındaki bir cocuk icin bu dedigimiz olay zor bebekken almak gerekir:|

     


    -----------------------------

     

    hocam ben hiç evlenmesem 30 yasını doldurunca evlat edinebiliyormuyum yani şuanki yasalara göre...


    -----------------------------

     

    evet ben birebir esirgeme kurumuna gidip sormuştum.Hatta cocugu yurtdışına cıkarabılırmıyım dedım.cocugu aldıktan sonra 1 yıl gözetim altında olmanız gerekiyor ve cocugu almanız icin ev,gelir gider gibi şeylerin araştırılması gerekip tatmin edici olması gerekiyor demıştı.


    -----------------------------

    hocam ben' ne kadar mutlu ett' bu post anlatamam yani // Yarin cocuk esirgeme kurumuna gidip bide ben soracagim\ bu postu yazarken bi engel daha geldi aklima amk&& muhtemel pmyo sinavini kazanip polis olacagim\\ yani calisma saatlerim dengesiz olacak((  buyuk bir sorun heralde^^    en iyisi yarin gidip bi sorayim tum aklima takilanlari///

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Redsea:

    Evet birebir konuşsan daha iyi yetkili taraf diye.Ayrıca polis olursan tam aksine bence daha güvenilir olursun.Sahil güvenlik olan asker arkadaşım benden 10kat daha kolay kredi alıyor bankadan.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence direk taşıyıcı anne bul. senin çocuğu doğursun. sen byüt evlenmede . bi daha göstermede.


    -----------------------------

    Hic aklima gelmemisti hocam// bunuda bi arastirayim///

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Redsea:

    Evet birebir konuşsan daha iyi yetkili taraf diye.Ayrıca polis olursan tam aksine bence daha güvenilir olursun.Sahil güvenlik olan asker arkadaşım benden 10kat daha kolay kredi alıyor bankadan.


    -----------------------------

    hocam guvenilirlik tamam olurda/// sonucta cocugu buyutmem icin duzenli ve fazla aksiyon olamamsini dusunur heralde esirgeme kurumu ve yetkililer\\ yani gecede calisacaksin cocuga nasil bakacaksin die sorduklarinda verecek yanitim yok/// emin olmak icin en yetkili mercilere gidece[im esin asli ne ogreneceim

     

    tasiyici anne meselesinide arastirayim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    youtube a girip "kurnak bebek" yazıp aratin. ilk videolarda bir baba kızını beşikte uyutmak için çabaliyor ama nafile. bebek cin gibi uyanık maşallah. ağlarken öyle bir baba diyor ki ben bu kıza bittim. inşallah bunun aynısindan bir kızım olur. kurban olurum ben ona. canım kızım benim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Silent_King bunu yazdı:
    -----------------------------

    cordelian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Redsea:

    Evet birebir konuşsan daha iyi yetkili taraf diye.Ayrıca polis olursan tam aksine bence daha güvenilir olursun.Sahil güvenlik olan asker arkadaşım benden 10kat daha kolay kredi alıyor bankadan.


    -----------------------------

     

    hocam guvenilirlik tamam olurda/// sonucta cocugu buyutmem icin duzenli ve fazla aksiyon olamamsini dusunur heralde esirgeme kurumu ve yetkililer\\ yani gecede calisacaksin cocuga nasil bakacaksin die sorduklarinda verecek yanitim yok/// emin olmak icin en yetkili mercilere gidece[im esin asli ne ogreneceim

     

    tasiyici anne meselesinide arastirayim


    -----------------------------

    taşıyıcı anne içinde para isterler heralde abi.Heleki bizim ülkede bulman zor gibi.(belki yapan şirket-hastane vardır)Gidip kıza cocugumu taşı 10bin lira vereyim desen yapıcakmı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence direk taşıyıcı anne bul. senin çocuğu doğursun. sen byüt evlenmede . bi daha göstermede.


    -----------------------------
    çocuk ileride büyür annesini ararsa ne diyeceğiz ? kendi mutluluğum için sana uyduruk taşıyıcı bir anne bulduk mu diyecez. şahsen vicdan azabıyla yaşayamam. ama öksüz yetim biri olursa Allahtan deriz. icimiz rahat olur.
Toplam Hit: 5213 Toplam Mesaj: 50