Evlerinin Önü Boyalı Direk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=nScNDOMJlWI

     

    muhtesemler izlemenizi tavsiye ederim.. bırde grubun adını bılen varmı yakında kasetlerı cıkacakmıs sanırım..


    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Biri gelir konu açar. 

    Bana seni hatırlatır...


    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Gizemli
    By_Gizemli's avatar
    Banlanmış Üye
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    Daha Öncede görmüştüm cok gusel  ordaki bayanı kendime almam lazım ama nasıl :))

    Hayat Boş , Vur Göte Çoşşşş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek
    andidit bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biri gelir konu açar. 

    Bana seni hatırlatır...


    -----------------------------
     ne oldu bi durum mu var arkdasım..  yaa  bide bu sitede admın var denetçi var bılmem ne var... bu mıllettekı artıst olma merakı nerden gelıyo yaa... yaa sanane kardesım.. konu silinecekse silen,kilitlenecekse kilitleyen var.. sen  bi sus ta otur yerine... ok

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hoş

    kızdada amma el var ufak ufak el çırpıyo gibi duruyo ama çat çat ses geliyo :D

    düzeltiyorum + kızın ses tonu acayip ++++++ 


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Senle alakası yok  güzelim. Bana birini hatırlattı bu şarkı sadece o.  Öfkeyle kalkmayalım lütfen.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrtctn_
    mrtctn_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mart/2007
    Erkek
    hadi bakalım.... öyle olsun ...  

    "Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar." M. Kemal ATATÜRK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Kizin Sesi Gerçekten ilginç :) istersem verirmi acaba..:(

    the one and only yaramaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    Kardeşim bu konu şimdi mi açılır. Haftasonu arkadaş izlettirmişti ama adresi almamıştım. O kadar aradım bi türlü bulamadım. Sonunda buldum hatta indirdim videoyu. Sen konuyu şimdi açıyosun :)

    Gitar çalan eleman ın sesi kızın sesine hiç uymamış.


    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enicma
    enicma's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    kanka grubun adı tangos yakıda  kaset çıkaracaklarmış :D araştırdım ama bi sonuç çıkmadı bunlar konservatuar öğrencileri kızın sesi manyak çook hoşuma gitti param olsa alarım bu kızı :D :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theimpossible
    theimpossible's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    hoca ses konusunda çok seçiciyimdir ama bunun sesi harbi güselmiş bee :) ama çocuk biraz bozmuş.

    theimp0ssible - cout << " Emektar TBT'çı " << endl ;
Toplam Hit: 2893 Toplam Mesaj: 28